تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802686685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلق حماسه جدیدمردم با حضور گسترده در پای صندوق های رای


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندارشهرستان اسلامشهردر جمع راهپیمایان 22 بهمن: خلق حماسه جدیدمردم با حضور گسترده در پای صندوق های رای فرماندارشهرستان اسلامشهر گفت: مردم ایران اسلامی روز هفتم اسفندماه با حضور گسترده در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۲ بهمن ساعت 19:38

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران وبه نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر،امیراله حقیقی که درجمع راهپیمایان 22 بهمن اسلامشهردرمصلای نماز جمعه این شهرستان سخن می گفت ،ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: روز 22 بهمن در سال 57 روز پیروزی خون بر شمشیر بود و ما امنیت، آزادی و استقلال امروز کشورمان را مدیون شهدا و امام شهدا هستیم.
فرماندار شهرستان اسلامشهر در ادامه، به رفع تحریم های ظالمانه با اجرای برجام و اثبات حقانیت ایران اسلامی در زمینه استفاده صلح آمیز انرژی هسته ای گفت:‌ به پشتوانه مردم و با هدایت های رهبر انقلاب دولت تدبیر و امید در برابر 6 ابرقدرت جهان ایستاد و از حقانیت کشورمان دفاع کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی این بود که مردم در تعیین سرنوشت کشور خود مشارکت داشته و همه مسئولین کشور را به صورت مستقیم و غیرمستقیم انتخاب کنند.
فرماندار شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه همدلی وحدت و تعامل لازم بین هیات های اجرایی و نظارت برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در شهرستان وجود دارد افزود: حضور پرشور، آگاهانه و باصلابت مردم در پای صندوق های رای موجب تقویت هرچه بیشتر نظام در عرصه بین المللی خواهد بود.
سخنران مراسم 22 بهمن اسلامشهر با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال تأکید کرد: حضور مردم در صحنه، انسجام ملی را در کشور به وجود آورده و تداوم حضور این ملت آگاه و بیدار همیشه دشمنان را در رسیدن به اهداف و مقاصد شوم خود ناامید و ناکام کرده است.
وی تصریح کرد: حضور مردم باعث افزایش و تقویت قدرت نظام می‌شود، ما مسئولین امانت‌دار و مجری برگزاری انتخابات هستیم و در نظام جمهوری اسلامی هیچ مسئولی حق ندارد از نامزدها در انتخابات حمایت و طرفداری کند و هر کسی که در صندوق‌های رأی انتخاب شود مورد احترام ما است.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند جمهوری اسلامی بیش از 800 برنامه فرهنگی، مذهبی، ورزشی و ... در سطح شهرستان اسلامشهر از سوی اقشار مختلف مردم و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برگزار شد.
فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: در دهه مبارک فجر60پروژه عمرانی با اعتباری 200 میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 شایان ذکر است ، پس از حضور باشکوه مردم  شهرستان اسلامشهر در راهپیمایی 22 بهمن ومسیرهای منتهی به مصلی نماز جمعه و تجمع راه پیمایان در مصلی امام خمینی (ره)اجرای سرود «ای ایران» توسط گروه 1357 دانش‌آموزان  آموزش و پرورش منطقه اسلامشهر اجراشدواز خانواده معظم شهدای مدافع حرم شهرستان نیز تجلیل بعمل آمدوقطعنامه پایانی راه پیمایی باشکوه مردم نیزقرائت شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن