تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814727797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سایرمتهمان پرونده بابک زنجانی تحت تعقیب قرار می گیرند


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوری اسلامی: صفحه خبر:دادستان تهران گفت: سایر متهمان پرونده بابک زنجانی تحت تعقیب قرار خواهندگرفت.
به گزارش روابط عمومی دادستانی تهران، دادستان عمومی و انقلاب تهران در نشست مشترک دادستانی تهران و فرماندهی نیروی انتظامی با اشاره به اتمام جلسات رسیدگی به اتهامات بابک زنجانی متهم بزرگ نفتی، اظهار داشت: دادستانی تهران ابتدا در خصوص متهمان اصلی این پرونده که در موضوع فروش نفت دخیل بودند، کیفرخواست صادر نمود و این امر به معنای پایان یافتن روند تحقیقات از دیگر متهمان این پرونده و مدیران و مسوولان دخیل در آن نیست.
وی اعلام کرد در این پرونده از چند وزیر دولت سابق که ذیل صورتجلسه مرتبط با بابک زنجانی را امضا کرده بودند و برخی مسوولین مرتبط با پرونده تحقیق شده است.
دولت آبادی با بیان اینکه سیاست دادستانی تهران در این پرونده از همان ابتدا، بازگشت وجوه به بیت المال بود، خاطرنشان کرد که فلسفه وجودی رسیدگی به این پرونده احقاق حقوق بیت المال است.
دادستان تهران در ادامه با تاکید براینکه اتمام رسیدگی به پرونده زنجانی به معنی غفلت دادستانی از جرایم ارتکابی توسط سایر متهمان در این پرونده نیست، افزود: چنین امری ...
[ مشاهده متن کامل خبر سایرمتهمان پرونده بابک زنجانی تحت تعقیب قرار می گیرند در روزنامه جمهوری اسلامی ]

سه شنبه ، ۲۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوری اسلامی]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن