تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819168006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انبارلویی در گفت‌وگو با فارس: فهرست ائتلاف بزرگ اصولگرایان نمادی از یک فهرست انقلابی است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: انبارلویی در گفت‌وگو با فارس:
فهرست ائتلاف بزرگ اصولگرایان نمادی از یک فهرست انقلابی است
رئیس مرکزی سیاسی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه فهرست ائتلاف بزرگ اصولگرایان نمادی از یک فهرست انقلابی است گفت: اصولگرایان با به کار بردن تجربه انتخابات 92 به این نتیجه رسیدند که تکثرگرایی و چند صدایی در درون اصولگرایان یک فرصت برای رقیب است.

خبرگزاری فارس: فهرست ائتلاف بزرگ اصولگرایان نمادی از یک فهرست انقلابی است



محمد کاظم انبارلویی رئیس مرکزی سیاسی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، فهرست ائتلاف اصولگرایان را یک فهرست جامع دانست و گفت: فهرست ائتلاف بزرگ اصولگرایان نمادی از یک فهرست انقلابی و ولایی است.
وی انتخابات آینده را مهم دانست و اظهار داشت: آمریکایی‌ها مسائل انتخابات ما را رصد می‌کنند و از اثرگذاری روی نتایج ناامید نیستند. از همین الان خط رادیو بی‌بی‌سی و رادیو آمریکا روی ترویج برخی افراد و جریان‌ها نشان می‌دهد آنها چه اهدافی را در انتخابات دنبال می‌کنند.
انبارلویی با اشاره به فرایند همگرایی اصولگرایان تصریح کرد: اصولگرایان با به کار بردن تجربه انتخابات 92 به این نتیجه رسیدند که تکثرگرایی و چند صدایی در درون اصولگرایان یک فرصت برای رقیب است لذا با راهبرد «یک صدا ـ یک فهرست» صمیمانه در زیر سقف گفت‌وگو اختلافات خود را حل کردند و به یک فهرست مشترک و جامع رسیدند.
وی افزود: اصولگرایان با هم پیمان بستند صدایی که از آنها صادر می شود باید صدای انقلاب باشد، صدای امام و رهبری باشد. آنها پذیرفته‌اند صداهای اضلاع و شخصیت‌های اصولگرایی به تنهایی نه مشروعیت دارند و نه مقبولیت. آنها باید زبان امام(ره) در کلام اصولگرایی باشند.
رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی با رد فلسفه سهمیه بندی در فهرست اصولگرایان گفت: ما نتوانستیم دیدارهای کاذب بین اضلاع اصولگرایی را برداریم و به این ادراک برسیم این مرزبندی ها اصالت ندارد و انچه اصالت دارد مرز بین انقلاب و ضد انقلاب است.
انبارلویی بیان داشت: هر روز شاهد هستیم افرادی که از جریان اصولگرایی ثبت نام کرده‌اند و در فهرست نهایی نیستند انصراف خود را اعلام می‌کنند و صریحاً می‌گویند ما برای فهرست مشترک تبلیغ و ترویج می‌کنیم. این یک رویکرد موفقیت آمیز از گفت‌وگو ها و در حقیقت یک فتح‌الفتوح است.
وی نقش حزب موتلفه اسلام در گفت‌وگوهای همگرایی را تعیین کننده دانست و اظهار داشت: دبیر کل حزب موتلفه اسلامی برای شکل گیری فرایند همگرایی و رسیدن به فهرست مشترک تلاش‌های زیادی کرده است و باید از ایشان تقدیر کنم. همچنین از دیگر دبیران کل گروه‌ها و احزاب و نیز شخصیت‌های ارزشمند اصولگرا که توانستند با صبر و حوصله مطالبات اصولگرایان را در این انتخابات که در حقیقت همان یک صدا و یک فهرست بود را عملیاتی کنند.

94/11/26 - 14:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن