تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819941781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه آموزش های امنیتی فضای مجازی در سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ارائه آموزش های امنیتی فضای مجازی در سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال


سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه در بوستان گفتگوی تهران آغاز بکار کرد و تا فردا ۲۷ بهمن ماه ادامه دارد. مهندس علی فلاح، مسئول فناوری اطلاعات نمایشگاه و احمد متین فر، مسئول کلینیک سلامت در فضای مجازی نمایشگاه در برنامه پیشخوان خبر اهداف و محورهای نمایشگاه را تشریح کردند.
مهندس فلاح با اشاره به اینکه نمایشگاه در 4 محور در حال برگزاری است این 4 محور را به این شرح عنوان کرد: 1 - اول بازی و انیمیشن  2 - برنامه های موبایل 3- فناوری اطلاعات و 4 - سایت ها و رسانه های دارای وب و فضای مجازی.
مهندس علی فلاح، مسئول فناوری اطلاعات سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

وی گفت : در بحث سایت ها و رسانه ها ،150 ،  مجموعه فعال در این حوزه در نمایشگاه حضور دارند و بازدید کنندگان می توانند از نزدیک با رسانه هایی که تاکنون از طریق مانیتور در ارتباط بودند از نزدیک ارتباط بگیرند. در بخش بازی و انیمیشن نیز مجموعه های توانمند در این بخش، چکیده ای از محصولات خود را در نمایشگاه ارائه می کنند . در بخش فناوری اطلاعات هم سه محور اصلی نرم افزار، سخت افزار و امنیت در فضای مجازی در حال سرویس دهی هستند  . وی با اشاره به اینکه سازمان و ارگان های می توانند از بخش نرم افزاهای تخصصی نمایشگاه استفاده کننده گفت: در بخش سخت افزار هم شرکت های هاستینگ میزبانی را برعهده دارند.
وی در خصوص بخش امنیت هم با اشاره به اینکه در این بخش مشاوره امنیتی ارائه منی شود گفت : در این بخش همزمان مسابقه امنیت برگزار می شود و افراد و خانواده ها می توانند  در سالن ارتقاء امنیت آموزش های امنیتی لازم رادر حوزه های مختلف فرا بگیرند. احمد متین فر، مسئول کلینیک سلامت در فضای مجازی نمایشگاه هم با اشاره به اینکه کلینیک سلامت از سه بخش تشکیل شده است گفت : بخش اول پذیرش است که با افراد بر اساس سطح سلامت ذهن مبتنی بر فضای مجازی همچون بازی هخای رایانه ای شبکه های اجتماعی و تعامل با اینترنت گفتگو می شود . بخش دوم بخش معاینه است که افراد با توجه به سن ، جنیست و متناسب با تعامل خود با فضای مجازی از طریق زدن تست های کارشناسی تحت معاینه قرار می گیرند و سپس نسخه هایی از سطح سلامت ذهن فرد صادر می شود که بر اساس این نسخه ها در مرحله بعد فرد تحت نظر متخصصان کلینیک شامل روتانشناسان ، متخصصان تغذیه و متخصص تحلیل بازی های رایانه ای و شبکه های اجتماعی قرار می گیرند.
احمد متین فر، مسئول کلینیک سلامت در فضای مجازی سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال
وی میزان مراجعه به کلینیک را در این مدت قابل توجه ارزیابی کرد و گفت: در سه روز نخست 430 نفر به کلینیک مراجعه کردند و پذیرش شدند.
وی همچنین از راه اندازی نخستین بیمارستان ترک اعتیاد اینترنتی در سال آینده خبر داد.  
دانلود
 

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن