تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803132097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنجمین سالروز انقلاب مردم بحرین چگونه گذشت؟ + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:الف: پنجمین سالروز انقلاب مردم بحرین چگونه گذشت؟ + تصاویر

تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۴
مردم بحرین در حالی امروز برای بزرگداشت پنجمین سالروز آغاز انقلاب خود به خیابانها آمدند که رژیم آل خلیفه تدابیر امنیتی شدیدی اتخاذ کرده بود.
البحرین - مسیرة کبرى

 به گزارش تسنیم به نقل از المنار، مناطق مختلف بحرین امروز شاهد اعتصاب، تظاهرات در پنجمین سالروز آغاز انقلاب 14 فوریه بود.مردم بحرین در حالی امروز به خیابانها آمدند که رژیم آل خلیفه تدابیر امنیتی شدیدی اتخاذ کرده بود.نیروهای امنیتی بحرین که به طور گسترده در مناطق مختلف مستقر شده بودند، به منظور متفرق کردن تظاهرات کنندگان به سمت معترضان گلوله های ساچمه ای شلیک کردند که در پی این امر، تعدادی از آنها زخمی شدند.نیروهای امنیتی رژیم بحرین همچنین به طور گسترده تظاهرات و راهپیمایی های مردم را با استفاده از گازهای اشک آور سرکوب کردند و تعدادی از شهروندان از جمله کودکان را بازداشت کردند.همچنین درگیری هایی نیز بین نیروهای رژیم آل خلیفه و تظاهرات کنندگان در منطقه بوصبیع و الشاخوره در غرب منامه گزارش شد.«جمیل کاظم» رئیس شورای جمعیت ملی الوفاق بحرین گفت که معارضان به خواسته های مردم پایبند هستد و هرگز از این خواسته ها عقب نشینی نمی کنند و شکست نخواهند خورد. ما به مردم می گوییم که به پیگیری تحقق خواسته هایشان ادامه دهند و مقاومت کنند، خداوند آنها را یاری می کند و آنچه به دنبال آن هستند دیر یا زود محقق خواهد شد.رئیس شورای الوفاق گفت که سالروز انقلاب 14 فوریه سالروزی است برای تاکید بر خواسته های دموکراتیکی که به خاطر آن ملت بحرین، حرکت گسترده خود را آغاز کرد.وی همچنین تاکید کرد که این حرکت مردمی بی سابقه که در تاریخ سیاسی بحرین بی سابقه بوده است از 5 سال قبل تاکنون همچنان به  اشکال مختلف موجود است.این دلالتی آشکار است که این ملت به خواستهای بر حق خود پایبندند هرچه چالشها باشد.«یوسف ربیع» رئیس مرکز حقوق بشر بحرین نیز به شبکه المنار گفت که ملت بحرین بعد از 5 سال علی رغم سرکوب و پر شدن زندانها از 4 هزار زندانی مصمم به ادامه مقاومت غیر نظامی در راستای احقاق حقوق خود است.وی تاکید کرد ملت بحرین ایمان دارد که احقاق حقوق نیاز به روحی بلند دارد.بحرین از 14 فوریه سال 2011 شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل‌خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.این درخواست‌ها با سرکوبگری رژیم بحرین با همدستی برخی کشورهای عربی از جمله عربستان روبه‌رو شده است. رژیم بحرین در راه سرکوب بحرین همچنین عناصری از پاکستان، اردن و سایر کشورها را به خدمت گرفته است.رژیم بحرین برای خاموش کردن شعله اعتراضات شمار زیادی از رهبران مخالف را بازداشت و با پرونده سازی آنها را به زندانهای طولانی‌مدت محکوم کرده است.



















انتهای پیام/








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن