تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821225459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاجرنیا: مردم در انتخابات شگفتی دیگری خلق می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تاجرنیا: مردم در انتخابات شگفتی دیگری خلق می کنند
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مردم در انتخابات به وظیفه خود عمل خواهند کرد و شاهد خلق شگفتی دیگری خواهیم بود.
به گزارش نامه نیوز، علی تاجرنیا شامگاه شنبه در نشست ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان اصفهان با بیان اینکه مهمترین اصل، حضور مردم در انتخابات است، تصریح کرد: اگر مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند و ما رای نیاوریم باز هم خوشحال خواهیم بود.


وی گفت: ترجیح می دهیم در یک انتخابات 80 درصدی شکست بخوریم تا این که در یک انتخابات کوچک پیروز شویم.


نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصفهان یکی از سیاسی ترین شهرهای کشور بعد از تهران و مشهد است، تصریح کرد: استان اصفهان قطب سیاسی، تصمیم گیری و تصمیم سازی در کشور محسوب می شود و گروه های سیاسی اصلاح طلب هم باید هر چه زودتر در مورد نامزدها به جمع بندی برسند.


تاجرنیا گفت: باید همه در این راه تلاش کنیم تا آرمان های واقعی انقلاب اسلامی محقق شود و در این راه نباید دچار تندروی و انفعال شویم.


وی بدنه اصلاح طلبی را بر آمده از ارزش های جامعه دانست و گفت: راه و مشی واقعی اصلاح طلبان برای تحقق شعارهای انقلاب بهترین روش است.


وی با بیان اینکه باید بتوانیم در انتخابات اعتماد مردم را جلب کنیم، گفت: سال 92 به جهت غلبه عقلانیت ، برگ زرینی در افتخارات جبهه اصلاحات محسوب می شود. 


وی تاکید کرد: اصلاح طلبان در انتخابات سال 92 منافع ملی را به منافع گروهی ترجیح دادند و بزرگترین وظیفه ما این است که طوری عمل کنیم که بتوانیم اعتماد مردم را جلب کنیم.


تاجرنیا با بیان اینکه آزادی و قانونمندی دو مولفه بسیار مهم در انتخابات است، خاطرنشان کرد: عقلانیت باعث شد این گونه حرکت کنیم و امروز همه ما اطمینان داریم که دولت یازدهم از شعارهای انتخاباتی خود عدول نکرده است.


وی گفت: با همراهی همه گروه های اصلاح طلب و مجموعه دولت می توانیم در کنار هم بایستیم و باید فضای انتخابات مجلس به گونه ای هدایت شود که تعدادی از کرسی های آن در اختیار اصلاح طلبان قرار داشته باشد.


وی افزود: به تعویق انداختن این گونه تصمیم ها یک نوع آفت برای گروه های سیاسی محسوب می شود.


این فعال سیاسی بیان کرد: برای حضور جدی تر در عرصه رقابت های انتخاباتی لازم است تبلیغات انتخاباتی اصلاح طلبان به دست آحاد مردم در روستاها هم برسد.


علی تاجرنیا نماینده مردم مشهد در دوره ششم مجلس شورای اسلامی بود و از فعالان سیاسی اصلاح طلب محسوب می شود.


نشست ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان با عنوان گام دوم و با شعار امید، آرامش، رونق اقتصادی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب و سالروز ولادت حضرت زینب و روز پرستار در محل ستاد مرکزی اصلاح طلبان اصفهان برگزار شد.




منبع: ایرنا


۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن