تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819917856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکردبه مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: نبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکردبه مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - روز میلاد زینب کبری پرستار همه عاطفه ها و همه ستاره های درخشان ایمان و عفت و پرستار همه ارزشهای زخم دیده در تاریخ شیعه بر همه پرستاران و منادیان انسانیت و ایمان مبارک باد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل ازوب دا متن پیام  دکتر مرتضی هاشم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به شرح ذیل می باشد امروز روز ميلاد زيبائي صبر است ، روزتولد و وقار ، روز شكوفايي دست هاي مهربان پرستاري .
پيامبر اكرم (ص) مي فرمايند :: كسي كه براي برآوردن نياز بيماري تلاش كند ، خواه نياز او برآورده شود يا نه ، همانند روزي كه از مادر متولد شده است از گناهان پاك مي گردد.
حوزه سلامت افتخار دارد با خدمات ارزشمند پرستاران در مسير ارتقاء سلامت استان گام بر مي دارد ، همراهي و ايثار جامعه پرستاري در همه سالها از دفاع مقدس گرفته تا اكنون شاهدي است از تعهد اين گروه فرهيخته.
پرستاران ، هميشه در تحقق چشم انداز نظام سلامت نقش داشته و در اجراي بسياري از برنامه هاي بهداشتي و درماني از جمله اجراي برنامه هاي حاكميت باليني ، اعتبار بخشي و اكنون نيز در اجراي برنامه تحول نظام سلامت نقش فراگير و ارزشمندي داشته اند كه جاي تقدير و سپاس دارد و اميد داريم كه بتوانيم قدرشناس اين همه تلاش و زحمات شبانه روزي عزيزان باشيم .
امروزه اهميت مراقبت و پرستاري و همچنين جايگاه گروه پرستاري براي همگان از جمله دولت و مجموعه وزات بهداشت بسيار مشخص است . نيروهاي پرستاري از نيروهاي پرتلاش و مهمترين گروههاي مؤثر در ارتقاي خدمات سلامت هستند و اميد داريم كه روز به روز جايگاه و منزلت پرستاري تقويت يابد.
در پايان اينجانب سالروز ولادت حضرت زينب (س) و روز پرستار را تبريك عرض نموده و براي آنان از پيشگاه خداوند سلامتي و موفقيت آرزومندم .

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




یکشنبه 25 بهمن 1394 - 09:46:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن