تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804358406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله اصولگریان به دولت‌ روحانی و حمایت از عملکرد دولت احمدی‌نژاد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: حمله اصولگریان به دولت‌ روحانی و حمایت از عملکرد دولت احمدی‌نژاد
نشست خبری لطف الله فروزنده و محمدناظمی اردکانی از اعضای لیست شورای ائتلاف اصولگرایان در تهران با محوریت ارائه برنامه‌های اقتصادی اصولگرایان، نقد عملکرد دولت یازدهم و دفاع از دولت قبلی برگزار شد.
آفتاب : ایسنا نوشت: لطف الله فروزنده در ابتدا با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلات مردم مسأله معیشت است، اظهار کرد: دولتمردان قول داده بودند بعد از برجام مشکل معیشت مردم را حل کنند وی ادامه داد: ما هنوز در رکود هستیم و نگاه دولتمردان مشکلات تولید را حل نمی‌کند. واردات بی رویه و عدم حمایت از تولید داخلی و تعطیل شدن 15 هزار واحد تولیدی ، بخشی از مشکلات پیش روی ماست.


وی افزود: شاغلان صنایع دستی از 6 میلیون نفر به یک میلیون نفر رسیده است . در این مدت 60 هیأت خارجی به کشور سفر کرده‌اند اما هیچ سرمایه‌گذاری در کشور انجام نشده است. قرارداد ایرباس فقط 5 درصد مشکل مردم را حل می‌کند و هنوز هیچ حرکتی در جهت حل مشکل حمل و نقل ریلی و شهری انجام نشده است. ما همچنان 300 هزار تاکسی فرسوده داریم. هجوم شرکت های خارجی به ایران هم موجب می‌شود که همین تولید نیمه جان هم تعطیل شود. دولت در این زمینه برنامه خاصی ندارد و نگاه هم در برنامه ششم آزاد گذاشتن واردات است و نه حمایت از تولید داخلی.


معاون پارلمانی دولت دهم هم‌چنین با اشاره به اینکه شعار اصولگرایان معیشت ، امنیت و پیشرفت است، تصریح کرد: اصولگرایان در این راستا برنامه خود را تدوین کرده‌اند. امروز بزرگترین چالش کشور ما رکود است و قول های دولت هم تاکنون برای حل این مشکل عملی نشده است.


در ادامه خبرنگاری سوال خود را این گونه مطرح کرد بسیاری از مشکلات امروز در دوره دولت نهم و دهم که مورد حمایت اصولگرایان بوده و مجلس اصولگرا شکل گرفته است اکنون شما چه تضمینی می دهیم که برنامه اصولگرایان این مشکلات را حل کند که فروزنده در پاسخ گفت:‌ این غلط است که مشکلات امروز در زمان دولت قبلی ایجاد شده است. اکنون 15 هزار واحد صنعتی تعطیل شده که این ربطی به دولت قبلی ندارد قیمت ارز هم به دولت قبلی ربطی ندارد. اکنون واردات افزایش یافته و تمام پروژه های عمرانی خوابیده است. در دولت قبل در بخش مسکن رونق وجود داشت اما اکنون مسکن مهر را تعطیل کرده‌اند. عملکرد دولت فعلی این وضع را به وجود آورده است. اکنون قاچاق افزایش یافته، رکود ادامه دارد و طرح خوبی که در دولت قبلی بود متوقف شده است.


سخنگوی جمعیت ایثارگران با اشاره به اینکه مجلس دهم باید نظارت خود را افزایش دهد و موانع بخش خصوصی را از بین ببرد، اظهار کرد: برنامه ما برای حل مشکلات کنترل واردات ، مدیریت قاچاق، حمایت از صنایع کوچک، اصلاح نظام بانکی و استفاده از نظام مالیاتی به حمایت ازتولید است. بسته های دولتی کارآمد نیست و ما به دنبال کمک به دولت هستیم.









تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن