تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818868671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد شدید از ساخت‌وساز غیرمجاز در سواحل خزر


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: در قالب نامه‌ای از مدیرکل دادگستری مازندران خواسته شد به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی در مازندران اقدامات لازم به عمل آید.

به گزارش تراز ، حسین معصوم درباره اقدامات شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی و منابع طبیعی برای صیانت از زمین‌های دولتی استان مازندران اظهارداشت: در سال‌های اخیر تخریب و تجاوز به عرصه‌های جنگلی، ساحلی و ساخت و ساز‌های بی‌رویه و غیر مجاز در مازندارن افزایش یافته است که در این راستا در روزهای اخیر از مدیرکل دادگستری مازندران به عنوان رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی و منابع طبیعی این استان درخواست کردم تا در این خصوص اقدامات مقتضی را انجام دهد.

مشاور وزیر راه و شهرسازی با انتقاد شدید از ساخت‌ و‌ ساز غیرمجاز سواحل مازندران و فعالیت غیرقانونی بنگاه‌های املاک، اظهارداشت: در قالب نامه ای به مدیرکل دادگستری مازندران برای جلوگیری از دریا و زمین‌خواری درخواست شده است.

معصوم از رواج گسترده فعالیت غیرقانونی بنگاه‌های مشاور املاک مازندران و تبلیغات آزاد و بدون محدودیت این بنگاه‌ها در زمینه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ساخت‌ و‌ ساز غیر مجاز در سواحل و جنگل‌های این استان انتقاد کرد.

نماینده تام‌الاختیار وزارت راه و شهرسازی در شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی و منابع طبیعی ادامه داد: ساخت‌ و‌ سازهای بی‌رویه در استان مازندران، علاوه بر ایجاد ترکیب ناموزون در ساختار کالبدی این استان، مشکلات عدیده‌ای را در راستای تحقق اهداف و اجرای زیرساخت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مازندران در پی داشته؛ به گونه‌ای که امروزه شاهد افزایش بی‌رویه ساخت و سازهای غیر مجاز در سواحل و جنگل‌های این استان بوده و تغییر کاربری اراضی کشاورزی به شکل بسیار وسیع توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب را به وضوح می‌بینیم.

مشاور وزیر راه و شهرسازی به فعالیت تعداد زیادی بنگاه معاملات املاک غیرقانونی در مازندران اشاره کرد و افزود: برخی بنگاه‌های مشاور املاک فاقد پروانه در سطح مازندران به خصوص روستاهای این استان ضمن انجام تبلیغات گسترده غیرقانونی و غیرواقعی با جلب اعتماد خیل بی‌شماری از مردم و ایجاد تعهد از مرحله خرید اراضی تا اخذ کلیه مجوزها، موفق به فریب افراد و تحصیل وجوه زیادی شده‌اند که با توجه به مشارکت مؤثر این بنگاه‌ها در انجام اقدامات غیرقانونی، ضرورت تدوین برنامه‌ای جامع و اتخاذ شیوه‌ای مناسب برای جلوگیری از فروش اراضی دولتی از اهمیت بسیاری برخوردار است.


منبع: مهر







زمانبندی انتشار: 23 بهمن 1394 - 14:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن