تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819504684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفررهبران گروه های فلسطینی به ایران و عصبانیت صهیونیست ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سفررهبران گروه های فلسطینی به ایران و عصبانیت صهیونیست ها سفر رهبران گروه های بزرگ فلسطینی همزمان با سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به تهران و حضور آنها در مراسم باشکوه 22 بهمن، خشم و عصبانیت صهیونیست ها را برانگیخت.
۱۳۹۴ جمعه ۲۳ بهمن ساعت 11:03

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، رهبران جنبش های فتح، مقاومت اسلامی (حماس)، جهاد اسلامی و جبهه خلق برای آزادی فلسطین با حضور در تهران با مقامات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران هم دیدار و گفت وگو می کنند.
مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرده است که هیات جنبش مقاومت اسلامی (حماس) به ریاست «محمد نصر» عضو دفتر سیاسی این جنبش بامداد چهارشنبه گذشته به منظور مشارکت در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دیدار با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است.
در هیات جنبش حماس علاوه بر محمد نصر، «اسامه حمدان» مسئول روابط خارجی این جنبش نیز حضور دارد.
از رهبران دیگر گروه های فلسطینی می توان به «زیاد نخاله» (ابوطارق) معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، « ابو احمد فواد» معاون دبیر کل جبهه خلق و «خالد عبد المجید»، «ابو حازم»، «ابو الهیجا»، «طلال ناجی»، «فهد سلیمان» و «عباس زکی» از رهبران جنبش فتح اشاره کرد.
پایگاه اینترنتی روزنامه الرساله چاپ غزه نیز روز پنجشنبه با انتشار گزارشی از حمایت مردم ایران از انتفاضه قدس همزمان با راهپیمایی 22 بهمن، اعلام کرد که هیات جنبش حماس در کنار مسئولان جمهوری اسلامی ایران در مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در میدان آزادی تهران شرکت کرد.
براساس این گزارش، سفر گروه های فلسطینی از جمله حماس به ایران در کانون توجه رسانه های صهیونیستی قرار گرفته است که همواره تحرکات و تحولات محور مقاومت را زیر نظر دارند.
روزنامه صهیونیستی «یدیعوت أحرونوت» با انتشار خبر سفر هیات حماس به ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، نوشت که « هیات حماس در جشن های سالروز پیروزی "انقلاب خمینی" شرکت می کند» تا خشم و عصبانیت صهیونیست ها را به نمایش گذارد.
چند سال پیش نیز «اسماعیل هنیه »نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس برای شرکت در مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به تهران سفر و در جمع راهپیمایان ایرانی در 22 بهمن سخنرانی کرده بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن