تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820241053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار همدان: اقتدار کشور با همدلی و وحدت به وجود آمده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار همدان:
اقتدار کشور با همدلی و وحدت به وجود آمده است
استاندار همدان گفت: با تخریب چیزی نصیب کشور نمی‎شود بلکه با برادری و همدلی می‌شود کشور را ساخت و اقتدار را حفظ و ایجاد کرد.

خبرگزاری فارس: اقتدار کشور با همدلی و وحدت به وجود آمده است



به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد‌ناصر نیکبخت ظهر امروز در مراسم جشن انقلاب در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی تویسرکان، با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی، معنوی و انفجار نور بود که از دل‌ها آغاز شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما با رهبری داهیانه امام راحل و حمایت مردم غیور و حماسه‌ساز ایران به پیروزی رسید. وی با بیان اینکه با وجود نوپا بودن، انقلاب دسیسه‌های استکبار برای از بین بردن انقلاب صورت گرفت، افزود: 50 کشور با سرکردگی استکبار و عامل آن یعنی صدام با تحمیل جنگ به مقابله با انقلاب برخاستند. استاندار همدان وحدت را عامل بسیار مهم در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دانست و بیان کرد:  ملت ما با وحدت، برادری و همدلی در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح مقاومت کردند. وی با تاکید بر اینکه وحدت، برادری، دوستی و همراهی ارزش‌های بالایی را به جامعه هدیه می‌کند، ادامه داد: در تخریب کردن چیزی نصیب کشور نمی‎شود بلکه با برادری و همدلی می‌شود کشور را ساخت و اقتدار را حفظ و ایجاد کرد. نیکبخت با بیان اینکه ایران همیشه مورد توجه دنیا بوده است، ادامه داد: هر توفیقی که کسب می‌شود نتیجه صیانت از خون شهدا، حمایت مردم، هدایت رهبری، تعامل و عقلانیت دولت است. وی با اشاره به اینکه با لطف خداوند سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب را پشت سر گذاشتیم، افزود: باید قدر این انقلاب را بدانیم و برای صیانت و حفاظت از آن همت کنیم. استاندار همدان با بیان اینکه باید با حضور حداکثری در انتخابات حماسه‌ای دیگر خلق کرده و تلاش کنیم انتخاباتی آبرومند داشته باشیم، از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد. وی از پرداخت 324 میلیارد تومان از محل طرح نظام سلامت از سال گذشته تاکنون به استان همدان خبر داد و گفت: در طرح نظام سلامت سهم روستا سه درصد و سهم بخش شهری 6 درصد است. فرماندار تویسرکان نیز با اشاره به افتتاح 30 میلیارد تومان طرح در دهه فجر امسال در تویسرکان گفت: در این ایام 60 پروژه در سطح شهرستان تویسرکان افتتاح و کلنگ‌زنی شد. حبیب مومیوند با اشاره به افتتاح 32 کلاس درس با 4 میلیارد و 600 میلیون تومان گفت: گازرسانی به 6 روستا افتتاح شد و گازرسانی به یک روستا کلنگ‌زنی شده است. وی با اشاره به کلنگ‌زنی پنج پروژه در دهه فجر در تویسرکان بیان کرد: بیش از 6 میلیارد و 200 میلیون تومان به جز پروژه‌های اصلی شهرستان افتتاح داشتیم.

94/11/21 - 16:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن