تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799022649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقلای تروریست‌های حلب برای مصالحه با دمشق


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 تقلای تروریست‌های حلب برای مصالحه با دمشق
تقلای تروریست‌های حلب برای مصالحه با دمشق کارشناس نظامی سوریه با بیان اینکه هدف عملیات نظامی ارتش سوریه در حلب و لاذقیه مسدود شدن مرزها با ترکیه است، گفت: با بسته شدن کانال‌های صادرات نفت توسط داعش و واردات سلاح و تروریست به داخل سوریه سرنوشت جنگ در همه سوریه رقم خواهد خورد.


به گزارش فرهنگ نیوز ، «محمد فرید عیسی» کارشناس نظامی سوریه در گفت‌وگو با  فارس در خصوص دستاورد اخیر ارتش سوریه و مقاومت در شکست حصر نبل و الزهراء اظهار داشت: این عملیات صرفا رفع محاصره ظالمانه‌ای نبود که سال‌ها بر مردم نبل و الزهراء تحمیل شده بود در حالی که آنها گناهی جز صیانت از تمامیت سرزمین و وطن خود نداشتند.

وی افزود: هزاران مبارزی که طی چهار سال اخیر از نبل و الزهراء دفاع می‌کردند حالا روحیه گرفته و به صفوف ارتش سوریه ملحق شده تا تل رفعت و اعزاز را آزاد کنند و گذرگاهی را که تروریست‌ها برای عملیات لجستیک محاصره شهر حلب و اجرای اقدامات تروریستی خود در دیگر مناطق، به کار می‌گیرند، مسدود کنند.

کارشناس سوری تاکید کرد: امروز با مسدود شدن راه‌های امداد رسانی به گروه‌های تروریستی در حلب، آنها از حالت هجومی به دفاعی روی آورده و تنها برای حفظ جانشان تلاش می‌کنند.

عیسی گفت: تروریست‌ها امید داشتند ترکیه و عربستان آماده مداخله برای پشتیبانی از آنها هستند، اما پرده‌ها فرو افتاد و معلوم شد که آنها هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند و با بسته شدن مرزها و قطع همه راه‌های کمک‌رسانی فریاد تروریست‌ها را برای تسلیم شدن و به تعبیری آشتی ملی می‌شنویم.

وی افزود: تا جایی که برخی چهره‌های سرشناس در شهرک‌های استان حلب در تلاش هستند تا با بزرگانی در نبل و الزهراء ارتباط گرفته و آنها نزد دولت برای پذیرش آشتی طبق شروطی معین میانجی شوند و بدین ترتیب، نیروهای ارتش سوریه به این شهرها هجوم نبرند.

کارشناس سوری با تاکید بر اینکه گروه‌های تروریستی از پیشروی‌های ارتش سوریه در حلب به وحشت افتاده‌اند، گفت: شنود مکالمات تلفنی بین سرکرده‌های تروریست‌ها نشان می‌دهد آنها کاملا روحیه خود را از دست داده‌ و متوجه شده‌اند جنگ در شرف پایان است در حالی که اربابانشان، آنها را فروختند.

عیسی تصریح کرد: مطبوعات آمریکا و انگلیسی نیز از پیشروی‌های ارتش سوریه در استان حلب و ریف آن به عملیات بزرگ حلب یاد و تاکید می‌کنند که این عملیات با سیطره ارتش سوریه بر همه ریف حلب پایان می‌پذیرد.

وی افزود: به دنبال آن ارتش سوریه عازم جنوب استان ادلب می‌شود تا بر همه گذرگاه‌هایی که با ترکیه در ارتباط است در منطقه‌ای که از حارم تا درکوش کشیده شده مسلط شود و البته این امر پس از پاکسازی منطقه یا بهتر بگوییم مرزهای شمالی صورت خواهد گرفت.

عیسی گفت: یکی از احتمال‌هایی که درباره عملیات آتی ارتش سوریه مطرح است، رسیدن به حارم و سلقین و از آنجا به درکوش است در حالی که نیروهای ارتش سوریه ریف شمالی لاذقیه را تا درکوش آزاد خواهند کرد و به دنبال آن مرزهای ترکیه از سمت لواء اسکندرون مسدود خواهد شد.

وی افزود: منطقه شمال لاذقیه، درکوش، سلقین و اعزار مشمول منطقه‌ای می‌شود که اردوغان رویای تبدیل آن به منطقه بی طرف را داشت و اگر در نقشه دقت کنیم این منطقه همجوار منطقه لواء اسکندرون است که از سال 1979 در اجاره ترکیه است و در بیست و نهم اکتبر 2016 مدت اجاره آن پایان می‌پذیرد و اردوغان تلاش داشت، پیشدستی کرده و مانع درخواست استرداد آن از سوی دولت سوریه شود.

کارشناس سوری ادامه داد: بالاخره باید گفت گروه‌های تروریستی کمک‌های خود را از دست داده و با مسدود شدن مرزهای شمالی آنها روحیه خود را کاملا از دست می‌دهند و می‌ماند اینکه ارتش سوریه منطقه مابین اعزاز و جرابلس را مسدود کند تا همه مرزهای ترکیه مسدود شده باشد و به دنبال آن با سیطره کامل بر مرزها داعش قادر نخواهد بود حتی یک بشکه نفت صادر یا دیگر کمک‌ها به داخل سوریه وارد کند.

وی تاکید کرد: بنابراین سرنوشت جنگ در همه سوریه با عملیاتی که با شکست محاصره نبل و الزهراء آزاد شده، رقم خواهد خورد. 

منبع: تسنیم


94/11/21 - 10:51 - 2016-2-10 10:51:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن