تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819495132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی اعلام کرد صدور 219 گواهی تاییدیه آسانسور در آذربایجان غربی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی اعلام کرد
صدور 219 گواهی تاییدیه آسانسور در آذربایجان غربی
مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی گفت: طی 10 ماه امسال 219 گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در آذربایجان غربی صادر شده است.

خبرگزاری فارس: صدور 219 گواهی تاییدیه آسانسور در آذربایجان غربی



به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، منصور جلایر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی 10 ماهه امسال 219 گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور توسط شرکت‌های تایید صلاحیت شده در آذربایجان غربی صادر شده است. وی با بیان اینکه ساختمان‌های دارای آسانسور فقط در صورت اخذ گواهینامه ایمنی آسانسور پایان کار دریافت می‌کنند، ادامه داد: کارشناسان شرکت‌های بازرسی تائید صلاحیت شده بر روند کار شرکت‌های نصاب آسانسور نظارت داشته و بازرسی ادواری از آسانسورهای نصب شده صورت می‌گیرد. مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی به واحدهای تولیدی مشمول مقررات استاندارد اجباری اشاره کرد و ادامه داد: 819 واحد تولیدی فعال مشمول مقررات استاندارد اجباری هستند. این مسئول واحدهای تولیدی تحت پوشش استاندارد صرفاً تشویقی را 11 واحد عنوان کرد و یادآور شد: تعداد فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری دارای پروانه 826 مورد و فاقد پروانه 200 مورد بوده است. جلایر به تعداد واحدهایی که حداقل یک پروانه کاربرد علامت استاندارد دارند اشاره کرد و ابراز داشت: تعداد واحدهای دارای حداقل یک پروانه کاربرد علامت استاندارد جمعا 544 واحد بوده که 525 مورد اجباری و 19 مورد تشویقی است. وی به صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد طی 10 ماهه سال جاری اشاره کرد و افزود: جمعا 164 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در 10 ماه امسال صادر شده که 151 مورد اجباری و 13 مورد تشویقی بوده است. جلایر با بیان اینکه طی 10 ماهه امسال جمعا 552 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان تمدید شده، ادامه داد: مجموعا 118 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان تعلیق یا ابطال شده است. مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی به صدور مجوز کاربرد علامت استاندارد در استان اشاره کرد و یادآور شد: طی 10 ماهه سال جاری 21 مورد مجوز کاربرد علامت استاندارد در آذربایجان غربی صادر شده است.

94/11/21 - 15:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن