تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819480903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی: باید برای انتقال تاریخ غنی انقلاب به نسل جدید اهتمام کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی:
باید برای انتقال تاریخ غنی انقلاب به نسل جدید اهتمام کرد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: باید برای انتقال تاریخ غنی انقلاب اسلامی ایران به نسل جدید اهتمام ویژه‌ای کرد.

خبرگزاری فارس: باید برای انتقال تاریخ غنی انقلاب به نسل جدید اهتمام کرد



رضا نقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: باید در راستای انتقال معارف و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید کشورمان گام برداشته شود، همچنین برای بازخوانی تاریخ انقلاب به نوجوانان و جوانان باید اهتمام کرد. وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در اواسط دهه مبارک فجر قرار گرفته‌ایم، این روزها و فرا رسیدن سالروز پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران را به آحاد مردم به ویژه تلاشگران عرصه اقتصادی تبریک گفت و افزود: امروز ایران اسلامی به معنای واقعی کلمه به یک قدرت تبدیل شده است. این مسئول با اظهار اینکه ملت بزرگ ایران به برکت پیروزی انقلاب با سربلندی تمام و حفظ اقتداری توام با عظمت در مقابل ظلم و جور می‌ایستد، اضافه کرد: ملت بزرگ کشور ما به دلیل درس گرفتن از مکتب سیدالشهداء در مقابل مستکبران ایستادگی می‌کند. مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با اظهار اینکه در سایه همکاری با سایر دستگاه‌های اجرایی نسبت به برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر اهتمام می‌شود، بیان داشت: برای غنی‌سازی و کیفیت‌بخشی به این سری برنامه‌ها باید تلاش کرد. نقی‌زاده در ادامه سخنان خود برگزاری آئین عطرافشانی گلزار شهدای گلگون‌کفن جامعه کارگری، برگزاری محافل فرهنگی و قرآنی، برگزاری نشست‌های سیاسی، بصیرت‌افزایی و حضور در راهپیمایی پرشور یوم الله 22 بهمن ماه را از جمله برنامه‌های این ایام برشمرد. این مسئول رونمایی از کتابچه شهدای کارگری، دیدار با خانواده‌های معلول کارگری و افتتاح پروژه‌های عمرانی را از جمله برنامه‌های دیگر برای بزرگداشت دهه مبارک فجر عنوان کرد و گفت: برای کیفیت‌بخشی به این سری برنامه‌ها اهتمام شود. * لازمه رفع مشکل بیکاری ایجاد ارتباط بین دانشگاه‌ها و بازار کار است مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی یکی از راه‌ها برای رفع مشکل بیکاری را ایجاد تناسب بین دانشگاه‌ها و بازار کار دانست و افزود: ما انتظار نداریم دانش‌آموخته‌های دانشگاه‌ها مهارت بالایی داشته باشند، ولی حداقل باید تناسب بین تحصیل این قشر و بازار کار فراهم باشد. وی با اظهار اینکه جوانان در رشته‌های مختلف مشغول تحصیل هستند، حتی بعضی رشته‌ها بخش عمده‌ای از دانشجویان را به سمت خود جذب کرده‌اند، گفت: باید بین این رشته‌های دانشگاهی و بازار کار تناسب برقرار شود. این مسئول همچنین بر ضرورت توسعه فرهنگ استفاده از ظرفیت تعاونی‌‌ها تاکید کرد و بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی استان باید به این مهم توجه داشته باشند، و برای نهادینه‌سازی این تفکر اهتمام کنند تا اینکه از برکات آن برخوردار شویم.

94/11/17 - 12:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن