تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820376029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضیحات شهردار تهران درباره حادثه سعادت‌آباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در جمع خبرنگاران مطرح شد؛ توضیحات شهردار تهران درباره حادثه سعادت‌آباد شهردار تهران در خصوص حادثه کارواش منطقه سعادت آباد توضیحاتی ارائه داد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۱ بهمن ساعت 12:38

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، محمدباقر قالیباف امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از ایستگاه میرزای شیرازی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در خصوص تخریب مسجد بنی‌الزهرا(س) در محله سردار جنگل که چهار شب پیش اتفاق افتاده بود، گفت: اطلاعی از این تخریب ندارم و حالا از این موضوع مطلع شده‌ام.
شهردار تهران درخصوص حادثه سعادت‌آباد توضیح داد: منصفانه این بود که هیئت امنای این مسجد که افرادی فرهیخته هستند نیز در هنگام این پاسخ حضور داشتند. این کارواش که در اطراف مسجد قدس قرار دارد، حدود سه هزار متر است که سند آن متعلق به شهرداری بوده است. زمین این کارواش وقفی نبوده، شهرداری این ملک را که در مالکیت رسمی آن بوده، واگذار کرده است و باید این ملک را به صاحب جدید آن تحویل می‌داد، بنابراین با حکم دادگاه که مستندات قانونی آن نیز موجود است، برای اجرای حکم وجود دارد.
وی افزود: مأموران شهرداری چهارشنبه شب برای اجرای حکم به کارواش مراجعه کردند که متصرفان غیرقانونی در مقابل اخطارهای شهرداری، مأموران را کتک زده و شیشه جرثقیل اجرای احکام را شکستند که به این نکات تاکنون اشاره‌ای نشده است. شنبه شب برای اجرای حکم دوباره به این کارواش مراجعه شد که به دلیل درگیری که در گذشته رخ داده بود، مأموران با حالت تهاجمی به ملک ورود کردند که ما کار آنها را تائید نمی‌کنیم و اعتقاد داریم خطایی صورت گرفته است.
به گفته قالیباف، بازرسی شهرداری گزارش کاملی از این موضوع تهیه کرده است که بر اساس آن تصمیم‌گیری و با متخلفان برخورد خواهد شد.
شهردار تهران با اشاره به بازتاب رسانه‌ای این حادثه گفت: یک خبرگزاری که مشخص نیست خبرنگار آن در محل حادثه حضور داشته، مستندسازی کرده که مورد سوءاستفاده دیگران قرار گرفته است.
وی در ادامه به بهره‌برداری از ایستگاه مهرآباد پیش از سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود روزانه ۶۰ تا ۷۰ هزار نفر از این ایستگاه تردد کنند.
قالیباف همچنین در خصوص کاهش هزار میلیاردی بودجه شهرداری تهران توضیح داد: ردیف‌های بودجه حذف نشده است و در صورت کسب درآمد بیشتر، می‌توان با متمم، ادامه پروژه‌ها را انجام داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن