تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819197551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح 30 طرح عمرانی در بخش مرکزی ملایر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: افتتاح 30 طرح عمرانی در بخش مرکزی ملایر
30 طرح عمرانی ، خدماتی و کشاورزی بخش زند ملایر همزمان با دهه فجر اقتتاح و به بهره برداری رسید.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرماندار ملایر گفت: در نهمین روز از ایام مبارک دهه فجر 30 طرح عمرانی با 107 میلیارد و 756 میلیون ریال هزینه در بخش مرکزی ملایر بهره برداری شد.عبدالعظیم رضایی اظهار کرد: با همت دولت تدبیر و امید هیچ طرح عمرانی در کشور تعطیل نشد و با وجود اینکه درآمد دولت به یک ششم کاهش یافت، مبلغی از اعتبارات عمرانی کم نشد.

وی با بیان اینکه این خدمات و اقدامات از برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا است، افزود: با اجرایی شدن برجام، برنامه های اقتصادی دولت و حجم سرمایه گذاری های عظیم، از سال آینده مشکلات اقتصادی به مرور رفع خواهد شد و شاهد خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر در شان ملت ایران خواهیم بود.

وی بر لزوم حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفندماه شد و بیان کرد: مردم بویژه اهالی روستاها نباید به وعده های توخالی و غیر عملی کاندیداها توجه کنند و با آگاهی و شناخت کامل فرد اصلح را انتخاب کنند.

رضایی با بیان اینکه مردم ما همواره در تمامی عرصه آگاه و هوشیار هستند، افزود: در این عرصه نیز مردم باید با هوشیاری و دلسوزی کامل به افراد متدین و کارآمد رای دهند و با یک برگ رای که در اختیار دارند، از حق خود استفاده کنند.

بخشدار بخش مرکزی ملایر نیز گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفندماه تمامی معادلات دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر هم خواهد زد.

حسین فارسی افزود: باوجود کمبود اعتبارات و منابع مالی امسال طرح ها و طرح های خوبی در بخش مرکزی اجرا شد و تعدادی طرح نیز در دست اجرا است که بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در نهمین روز از ایام دهه فجر بیش از 30 طرح و  طرح عمرانی با 107 میلیارد و 756 میلیون ریال اعتبار در بخش مرکزی بهره برداری شد که عمده این طرح ها واگذاری مسکن به روستاییان، گازرسانی و آسفالت راه های روستایی و بهسازی روستاها بوده است.

وی اظهار کرد: در این روز طرح هادی و بهسازی روستای شوشاب با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون ریال افتتاح و همزمان 112 واحد مسکن روستایی با اعتبار 17 میلیارد ریال در روستاهای بخش مرکزی واگذار شد.

فارسی از افتتاح گازرسانی به روستای قره تگینی با اعتبار هشت میلیارد و 600 میلیون ریال، گازرسانی به روستای خان آباد با اعتبار هفت میلیارد و 600 میلیون ریال و گازرسانی به روستای محمود آباد با اعتبار 10 میلیارد و 700 میلیون ریال خبر داد.

همچنین روکش و شانه سازی آسفالت محور همدان- ملایر، بیس و آسفالت دور برگردان روستای کرکان و همزمان بیس و آسفالت راه روستای سلطانیه و آسفالت راه روستایی توتل – فوران نیز با اعتبار 11 میلیارد و 670 میلیون ریال افتتاح شد.

افتتاح ساختمان دهیاری روستای طجر علوی و همزمان جدولگذاری، بازگشایی معابر، تسطیح و آسفالت و اجرای پل در روستاهای علوی، اسلام آباد، جوراب، حاجی آباد، گماسا، ازناو، توچغاز، نامیله و جوزان با اعتبار 16 میلیارد و 988 میلیون ریال از دیگر طرح های قابل افتتاح بود.

همچنین در این روز توسعه، تکمیل و تجهیز فاز دوم جوش تخصصی ملایر با اعتبار 688 میلیون ریال، استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس ملایر با 46 کلاس درس و اتاق در شش مدرسه با اعتبار دو میلیارد و 10 میلیون ریال و واگذاری 42 واحد مسکن مهر ملایر با 20 میلیارد ریال اعتبار بهره برداری شد.



۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن