تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820902086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرواز پنجاه و هفتمین مرغک کانون بر فراز استان خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پرواز پنجاه و هفتمین مرغک کانون بر فراز استان خوزستان پنجاه و هفتمین مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان هم‌زمان با دهه فجر طی آیینی در شهر رفیع افتتاح شد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۱ بهمن ساعت 09:21

خبرگزاری پانا+کانون

  به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، این پنجاه و هفتمین مرکز فرهنگی هنری کانون خوزستان است که همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق مرزنشین این خطه از ایران اسلامی به بهره‌برداری رسید.
رضا قمرزاده مشاور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این آیین گفت: کودکان و نوجوانان شهدهای گلی هستند که در خانه‌ها وجود دارند و با حضور در فعالیت‌های کانون و پرورش فکر آن‌ها این شهدها تبدیل به عسل می‌شوند.
وی در ادامه به ویژگی‌های متمایز کانون در پرورش کودکان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: مخاطبان در کانون کنشگرهایی هستند که در کل فرآیند یادگیری خودشان حضور فعال دارند.
قمرزاده یکی دیگر از ویژگی‌های کانون را انتخاب آن از سوی کودکان و نوجوانان به شکلی آزاد و نه از روی اجبار اعلام کرد و یادآور شد: آموزش‌هایی که مربیان کانون به بچه‌ها می‌دهند از روی عشق است و این نوع آموزش در کمتر جایی دیده می‌شود و آموزش این مربیان باعث می‌شود کودکان و نوجوانان در کنار آنچه را که در مدرسه از معلمان خود فراگرفته به رفتار تبدیل کنند.
در این مراسم هم‌چنین غلامرضا شنبدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: کانون استان خوزستان با انجام 42 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی در مراکز خود افرادی هنرمند، خلاق، اجتماعی، مفید برای جامعه و شهروندانی مؤثر تربیت می‌کند.
وی با اشاره به این‌که در فضای باز کانون فکر بچه‌ها با هدایت مربیان پرورش داده می‌شود افزود: استعداد بچه‌ها در کانون شناسایی و پرورش داده می‌شود و مهارت‌های اجتماعی و مهارت‌های زندگی را با شرکت در فعالیت‌های گروهی فرا می‌گیرد.
این مدیرکل فرهنگی یکی از دیگر ویژگی‌های کانون را تقویت بنیه‌ی مذهبی کودکان و نوجوانان عنوان کرد و یادآور شد: در فعالیت‌های مذهبی کانون کودکان و نوجوانان به شیوه‌های جذاب با سیره‌ی علمی و عملی پیامبران و امامان معصوم علیه‌السلام آشنا می‌شوند و به شکلی غیرمستقیم در بچه‌ها نهادینه می‌شود.
شنبدی کانون تازه تأسیس رفیع را متعلق به مردم این شهر دانست از تمامی مسئولین خواست تا در خدمت‌رسانی بهتر به کودکان و نوجوانان این شهر کانون را یاری کنند.
در این مراسم که با حضور مشاور مدیرعامل کانون، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان، معاون فرماندار شهرستان هویزه، بخشدار رفیع و تنی چند از دیگر مسئولین این شهر و شهرستان هویزه برگزار شد فرماندار هویزه با اهدا لوحی از تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیرکل و کارشناس طرح‌های عمرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان قدردانی کرد.
گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفیع در زمینی به مساخت یک هزار و 500 مترمربع و در زیربنای 250 مترمربعی با هزینه 2 میلیارد ریال از اعتبارات استانی ساخته شده است و در آن فضاهایی چون سالن مطالعه و کلاس‌های آموزشی برای اجرای برنامه‌های مختلف ویژه‌ی کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن