تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813089792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترکیب نهایی هیات داوران اولین جشنواره سراسری قرآن مساجد روستایی مشخص شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی هنری جوانان مساجد کشور از نهایی شدن ترکیب هیات داوران اولین جشنواره قرآنی سراسری«مدّهامتان» ویژه کانون های مساجد روستایی خبر داد.
مجتبی میرزایی نسب، مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی هنری جوانان مساجد کشور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در هرمزگان گفت: از زمانی که جشنواره روستایی در دستور کار قرار گرفت، مبنا را بر این قرار دادیم که چهارچوب اصولی و فنی(مباحثی نظیر انتخاب داوران، شرکت کنندگان و نحوه اجرا) در این جشنواره رعایت شود.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین و زیربنایی ترین مسائلی که در این جشنواره مد نظر بوده، ترکیب هیات داوران است، افزود: از آن جایی که این مسابقات در سطح ملی برگزار می شود، طبیعی است که از داوران ملی و اساتید طراز اول قرآنی کشور نیز استفاده شود.
میرزایی در ادامه به معرفی هیات داوران این جشنواره پرداخت و عنوان کرد: استاد حاج امیر آقایی، داور بخش حسن حفظ؛ حاج محمدرضا ابوالقاسمی، داور تجوید؛ حاج حسن ربیعیان، داور بخش صوت و ناصر جعفرزاده، داور وقف و ابتدا به عنوان ترکیب نهایی هیات داوران انتخاب شد.
وی اظهار امیدواری کرد: با حضور این اساتید برجسته در بخش فنی اولین رویداد قرآنی مساجد روستایی کشور در روستای روتان شهرستان سیریک، خاطره ای خوش را در اذهان به یادگار بگذارد.
گفتنی است؛ اولین ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]
ترکیب نهایی هیات داوران اولین جشنواره سراسری قرآن مساجد روستایی مشخص شد



ترکیب نهایی هیات داوران اولین جشنواره سراسری قرآن مساجد روستایی مشخص شد






سه شنبه ، ۲۰بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن