تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820321076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپایی هفت سین دریایی در اعماق آبهای خلیج فارس


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان از برپایی هفت سین دریایی در عمق هفت متری آبهای جزیره هرمز از اوایل اسفند خبر داد.
به گزارشخبرگزاری صدا و سیمامدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان با اشاره به اینکه این هفت سین دریایی با همکاری یکی از دفاتر خدمات مسافرتی استان هرمزگان برپا می شود، گفت: گردشگران علاقه مند می توانند با مراجعه به این دفتر خدمات مسافرتی در استان هرمزگان برای بازدید از این هفت سین دریایی ثبت نام کنند.



محسن ضیایی گفت : گردشگران می توانند با غواصی به محل در نظر گرفته شده برای این هفت سین در اعماق آبهای ساحلی جزیره هرمز برسند.




این مقام مسئول در استان هرمزگان یادآور شد: این فعالیت و نوآوری در برپایی هفت سین دریایی در بخش خصوصی مورد حمایت اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری قرار گرفته است.




وی اظهار داشت : بدون شک برپایی چنین جذابیت هایی در دریا می تواند بیش از پیش گردشگران جنوبی کشور را به مقوله توریسم دریایی علاقه مند کند.




مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان گفت : گردشگران می توانند از اوایل اسفند تا پایان فروردین به مدت دو ماه از هفت سین دریایی جزیره هرمز دیدن کنند.




مدیر عامل دفتر ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

سه شنبه ، ۲۰بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن