تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819859930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول رصد معاونت سیاسی سپاه: مذاکره هسته‌ای بستری برای مذاکره با آمریکا نشود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول رصد معاونت سیاسی سپاه:
مذاکره هسته‌ای بستری برای مذاکره با آمریکا نشود
مسئول رصد معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رهبری بر دشمن بودن آمریکا تأکید دارند و باید مراقب بود مذاکره هسته‌ای بستری برای مذاکره با آمریکا نشود.

خبرگزاری فارس: مذاکره هسته‌ای بستری برای مذاکره با آمریکا نشود



به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، فتح‌الله پریشان ظهر امروز در نشست معاونت سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شاهرود، با اشاره به نهضت‌های دوران ستم‌شاهی و 200 سال اخیر بیان کرد: این نهضت‌ها و جنبش‌ها از آن جهت موفق نبودند که با نفوذ جریان روشنفکری غرب‌زده و سرویس‌های جاسوسی و گسستن رهبری و مردم به اهداف خود نرسیدند. وی با اشاره به سخن کسینجر در مورد ایران و آمریکا اظهار کرد: این تحلیلگر سیاسی معتقد بوده که دو ملت ایران و آمریکا ژن امپراتوری در خون آن‌هاست؛ البته حرف او افتخار نیست، اما همین‌که آن‌ها اعتراف دارند، مهم است. مسئول رصد معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: قدرت و ابرقدرت دنیا با گسترش قدرت‌های منطقه‌ای و ائتلاف‌های جهانی رو به افول است و همین سبب شده آمریکا دست‌وپا بزند و برای دامن زدن به ناامنی‌ها، به جنگ‌های نیابتی روی آورد و خود را مشغول به کارهای دیگر کند. این مسئول بیان کرد: آمریکا امروز روی شرق دور و چین تمرکز دارد و احساس می‌کند که اقتصاد چین رو به رشد است و اقتصاد این کشور همچنان تراز مثبت دارد؛ درحالی‌که اقتصاد دنیا تراز منفی پیدا کرده و این خطری برای آمریکاست و می‌ترسد چین ابرقدرت شود و آمریکا جا بماند. پریشان بیان کرد: باید از آمریکا که دشمن ماست بر حذر باشیم و بدانیم که او تلاش در حذف ما دارد؛ رهبری نیز بر دشمن بودن آمریکا تأکید دارند و باید مراقب بود مذاکره هسته‌ای بستری برای مذاکره با آمریکا نشود. مسئول رصد معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز دشمن در تلاش است تا نیروهای متمایل به خود را به مجلس راه دهد و بتواند بستر و محملی برای براندازی نظام ایجاد کند.

94/11/20 - 15:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن