تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802551099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان: تقویت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی از اولویت‌های شورای شهر زنجان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:
تقویت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی از اولویت‌های شورای شهر زنجان است
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نگاه ویژه فرهنگی و اجتماعی را از اولویت‌های شورای چهارم شهر زنجان دانست و گفت: تصویب تعرفه‌های سال آینده با هدف تعامل شورا با شهروندان از دیگر اقدامات شوراست.

خبرگزاری فارس: تقویت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی از اولویت‌های شورای شهر زنجان است



به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید امیدی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان که با حضور هفت عضو شورای شهر بناب تشکیل شد، با تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: لازم است، یاد و خاطره 3 هزار شهید و امام شهدا در این ایام گرامی داشته شود. وی با تشریح وضعیت گردشگری شهر زنجان گفت: زنجان چندین بنای تاریخی قابل توجه در حوزه گردشگری از جمله طولانی‌ترین بازار سرپوشیده کشور، غارکتله خور، رختشویخانه و... دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه با تشریح عملکرد این شورا افزود: این شورا با دارا بودن هشت کمیسیون 35 جلسه رسمی تشکیل داده و لوایح ارائه شده را مصوب کرده است.
امیدی  تعداد جلسات کمیسیون‌های هشت گانه شورا را 210 جلسه اعلام و تصریح کرد: تشکیل جلسات در بازه زمانی مشخص شده و انتشار علنی بودجه عمومی شهرداری زنجان در 6 ماهه نخست سال جاری از جمله اقدامات شاخص شورای چهارم به شمار می‌رود.
وی نگاه ویژه فرهنگی و اجتماعی را از اولویت‌های شورای چهارم شهر زنجان دانست و ادامه داد: تصویب تعرفه‌های سال آینده با هدف تعامل شورا با شهروندان از دیگر اقدامات شورا است.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه تعرفه‌های سال آینده بر اساس اقتصاد مقاومتی تنظیم شده است، ابراز کرد: در این لوایح در صدور پروانه‌های ساختمانی تجدید نظر شده و بر اساس خود کنترلی ارائه شده است.
امیدی هدف از اصلاحات صورت گرفته در تعرفه‌های صدور پروانه‌های ساختمانی را کمک به افزایش ساخت و ساز و اصلاح فرمول‌های موجود اعلام کرد و گفت: با این اصلاحات تعرفه‌ها ساده سازی و شفاف سازی می‌شود.
وی پرهیز از تشکیل پرونده‌های مکرر برای یک ملک را از تصمیمات مهم اخذ شده عنوان و تاکید کرد: این مهم در کاهش مشکلات ناشی از این مشکل کمک شایان توجهی می‌کند.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به برنامه‌ریزی انجام شده برای تشکیل اتوماسیون‌های شهری اشاره کرد و گفت: بر اساس این تصمیم‌گیری شهرداری زنجان به سمت شهر الکترونیک است. در ادامه جلسه رئیس شورای اسلامی شهر بناب با تشریح وضعیت این شهر در تاریخ فرهنگ و هنر گفت: بناب به لحاظ فرهنگی با زنجان اشتراکات زیادی دارد. علی اصغر رحیم‌زاده 13 درصد از جمعیت شهر بناب را دانشجو اعلام کرد و ادامه داد: بناب به لحاظ صنعتی هم پیشرفت خوبی کرده به نحوی که 20 درصد فولاد کشور در این شهر تولید می‌شود. وی تعداد اعضای شورای اسلامی شهر بناب را 9 نفر عنوان کرد و گفت: اعضای شورای این شهر مجموعه‌ای از افراد توانمند و تحصیل‌کرده است. رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ساماندهی حاشیه شهر بناب را از جمله اقدامات قابل توجه این شورا اعلام و اضافه کرد: رایگان شدن صدور پروانه ساختمانی در صورت عقب نشینی منجر به ساماندهی این مرکز حاشیه‌نشین شده است. رحیم‌زاده با اشاره به دارا بودن شهر بناب از لحاظ ابنیه‌های تاریخی و مناظر طبیعی افزود: در این راستا جشنواره کباب در بناب با سرمایه‌گذاری ملی برگزار شده است. وی با بیان اینکه شورای شهر بناب در صورت توافق آماده نامگذاری یکی از خیابان‌های این شهر به نام زنجان است، ادامه داد: این اقدام در صورت همراهی شورای شهر زنجان در نامگذاری یکی از خیابان‌ها به نام بناب است. رئیس شورای اسلامی شهر بناب در ادامه با بیان اینکه اعضای شورای شهر بناب برای آموختن به زنجان آمده‌اند، اضافه کرد: این شورا آماده است تا بتواند طرح‌های خوب شورای شهر زنجان را در بناب عملیاتی کند. در ادامه شهردار زنجان از توافق با اداره کل راه و شهرسازی استان در واگذاری زمین برای احداث واحدهای مسکن مهر گروهی خبر داد و تصریح کرد: این اقدام در راستای پاسخگویی به متقاضیان مسکن مهری انجام می‌شود که تا کنون موفق به دریافت زمین نشده‌اند. حبیب یگانه واگذاری زمین به راه و شهرسازی را یک معامله برد – برد بین شهرداری با این اداره کل اعلام کرد و گفت: همه این زمین‌ها سنددار هستند. وی به هنگام بررسی کمک به موسسه خیریه روزبه زنجان گفت: شهرداری از قبل به این موسسه کمک کرده است و کمک دوباره نیازمند اجازه شورا است. در ادامه لایحه‌های ارسالی به شورا مطرح و بررسی و مصوب شد. تکمیل اردوگاه شهید باکری، اصرار بر مصوبه کمک به تیم فوتسال بانوان بازگشت خورده از فرمانداری و کمک به هیئت‌های ورزشی از جمله مصوبات امروز شهر زنجان بود.

94/11/20 - 14:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن