تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820858290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دنیای موبایل و کامپیوتر چالش عکس تیم کوک برای کاربران آیفون


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دنیای موبایل و کامپیوتر
چالش عکس تیم کوک برای کاربران آیفون
تیم کوک مدیر عامل اپل پس از انتشار عکسی تار و ناواضح از رویداد ورزشی سوپربول در آمریکا با پیام های طعنه آمیز و انتقادی کاربران مواجه شد.

خبرگزاری فارس: چالش عکس تیم کوک برای کاربران آیفون



به گزارش حوزه فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از ورج، تیم کوک عکسی تار همراه با لرزش دست در توییتر خود به اشتراک گذارده که مربوط به مسابقه ورزشی سوپر بول شب گذشته در امریکاست. سوپر بول نام مسابقاتی است که برای انتخاب قهرمان لیگ فوتبال ملی کشور آمریکا برگزار می‌شود.این مسابقه و مراسم‌های جانبی در «یکشنبه سوپر بول» برگزار می‌شود که همین مسابقه در طی سالیان دراز تبدیل به پربیننده‌ترین مسابقهٔ تلویزیونی آمریکا گشته‌است. گرچه زمان پخش این مسابقه تعطیل رسمی نیست، اما در زمان پخش آن آمریکا به صورت نیمه رسمی تعطیل می‌شود.

  تیم کوک که یکی از مهم ترین شرکت های جهان است و یکی از پرطرفدارترین گوشی های هوشمند جهان به نام آیفون را تولید می کند با انتشار عکس جنجالی یاد شده این سوال را در ذهن مخاطبان به وجود آورده که آیا تلفن همراه مذکور برای عکاسی با کیفیت بهتر قابل استفاده نبود. برخی کاربران در واکنش به تیم کوک عکس هایی که با آیفون و با کیفیت مناسب از داخل استادیوم محل برگزاری این مسابقه تهیه کرده اند در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذارده اند. یکی از کاربران در توییتر با کنایه خطاب به تیم کوک نوشته است: برادر این بهترین عکسی بود که توانستی بگیری؟ کاربری دیگری هم به شوخی نوشته است: یک نفر باید گوشی او را ارتقا دهد تا بتواند از تثبیت گر تصویر برای عکاسی استفاده کند.

94/11/20 - 13:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن