تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821028757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکان اضطراری 650 نفر در برف و کولاک


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اسکان اضطراری 650 نفر در برف و کولاک




سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، عملیات امدادرسانی به متاثران در برف و کولاک 17 استان کشور طی 48 ساعت گذشته را تشریح کرد.





خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، عملیات امدادرسانی به متاثران در برف و کولاک 17 استان کشور طی 48 ساعت گذشته را تشریح کرد.

سیدمصطفی مرتضوی با اشاره به 17 استان متاثر از برف و کولاک طی 48 ساعت گذشته گفت: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، البرز، تهران، خراسان شمالی، چهارمحال، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، گلستان، گیلان، لرستان، مرکزی، مازندران و همدان از 48 ساعت گذشته تحت تاثیر برف و کولاک بودند.

وی با اشاره به 24 محور امدادرسانی شده طی مدت مذکور، افزود: 30 محور از محورهای کشور همچنان از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر در حال امدادرسانی است. بر این اساس تا کنون 10هزار و 617 نفر امدادرسانی شده و 650 تن نیز اسکان اضطراری داده شدند.

به گفته مرتضوی، همچنین طی 48 ساعت گذشته هفت تن توسط امدادگران هلال احمر جهت دریافت خدمات لازم به مراکز درمانی منتقل شدند که دو تن از آنها خانم‌ باردار بودند.

مرتضوی همچنین با اشاره به فعالیت 414 امدادگر و نجاتگر در قالب 119 تیم عملیاتی در استان‌های تحت تاثیر برف و کولاک افزود: همچنین 2هزار و 81 دستگاه خودرو رهاسازی شدند.







تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن