تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820966024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی نظام مراقبتی فعال برای کنترل زیکا در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه نظام مراقبت فعالی در کشور برای کنترل حشره ناقل بیماری زیکا راه اندازی شده است، گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به این بیماری در منطقه نداشته ایم.
خبرگزاری فارس: ایرج حریرچی اظهار داشت: احتمال ورود ویروس زیکا به کشور بسیار اندک است و از حدود چهار سال پیش، نظام مراقبت فعالی در کشور برای کنترل حشره ناقل این بیماری راه اندازی شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت بیماریهای منتقله از طریق حشرات را یکی از ارکان نظام مراقبت بیماریهای واگیر در وزارت بهداشت دانست که یکی از مهمترین اولویت های نظام سلامت کشور مقابله با آن است.
حریرچی ادامه داد: بیش از 50 سال قبل این بیماری های واگیر رصد شده و اقدامات پیشگیری، کنترل و حذف آنها با قوت تمام دنبال می شود نمونه بارز آن بیماری مالاریا است که در مرحله حذف قرار گرفته و موارد ابتلا اکنون به حداقل رسیده و بنابر اعلام سازمان جهانی بهداشت یکی از موفق ترین برنامه های جهان است.
معاون وزارت بهداشت در خصوص سایر بیماری های منتقله از طریق حشرات و بخصوص بیماری زیکا و دو بیماری دیگر یعنی چیکن گونیا و تب دنگی نیز تصریح کرد: این سه بیماری از طریق یک ناقل مشترک که پشه آئدس است، منتقل می شود و از 4 سال پیش، نظام مراقبت و رصد این حشره به صورت فعال در سطح کشور برقرار شده و کوچکترین تحرکات آن پایش شده است که هر گونه ... [ مشاهده متن کامل خبر در فردا نیوز ]

دوشنبه ، ۱۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن