تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820895540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصویب اساسنامه جدید آغاز ماموریت های تازه پستی


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اکونومیست: مهندس مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست تاکید کرد: با تصویب نهایی اساسنامه پست وظایف و ماموریت های جدیدی برای مجموعه تعریف و افق های نوینی در عرصه خدمت رسانی شبکه گشوده خواهد شد.
ایران اکونومیست -
به گزارش روابط عمومی شرکت پست مهندس مهری در مراسم ویژه بزرگداشت دهه فجر ضمن تبریک این ایام و ملی شدن شرکت پست ایران از بزرگ مرد عرصه ارتباطات دکتر واعظی در حمایت های بی شائبه از شبکه پستی تقدیر کرد.
وی با اشاره به این که بلاتکلیفی شرکت پست،آسیب های جدی را متوجه شبکه نموده بود اظهار داشت: عدم سرمایه گذاری، اصلاح ساختار سازمانی، مالی و فنی و همچنین تبدیل وضعیت کارکنان از جمله مسائلی بود که مجموعه با آن روبرو بود.
مهندس مهری با بیان این که این رویداد مهم دستاوردهای خوبی را برای شبکه پستی به ارمغان خواهد آورد اظهار داشت: اساسنامه جدید بهبود خدمات رسانی به مردم ، ارتقای جایگاه سازمانی و بهبود وضعیت کارکنان پستی را موجب خواهد شد.
وی با مروری بر تغییر رویکرد پست در دنیا و تلفیق سه وجه فیزیکی، الکترونیکی و مالی در راستای پاسخگویی بهینه به مشتریان عنوان کرد: با تصویب نهایی اساسنامه وظایف و ماموریت های جدیدی برای پست تعریف و با ایجاد ساز و کارهای نوین فعالیت های جدیدی آغاز خواهد شد.
رییس هیات مدیره با اشاره به اینکه علاوه بر اساسنامه پی گیر سخت و زیان آور شناخته ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری ایران اکونومیست ]

دوشنبه ، ۱۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اکونومیست]
[مشاهده در: www.iraneconomist.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن