تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814655632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۱۵۰ میلیارد تومان معوقه بانکی در گلستان وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: استاندار گلستان گفت: یکهزار و ۱۵۰ میلیارد تومان معوقه بانکی در استان داریم که باید برگردانده شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حسن صادقلو، استاندار گلستان، امروز (19 بهمن) در همایش تبیین شرایط پسابرجام و نقش اقتصاد مقاومتی در استان که با حضور بازرگانان و فعالان اقتصادی برگزار شد، گفت: ما در شرایط فعلی سه وضعیت داریم، نخست آنکه میراثی از گذشته برای ما مانده است، دوم مدت دو سال و نیم که از عمر دولت تدبیر و امید گذشته و دیگری نیز نگاه به آینده و در دوران پسابرجام است.
وی با بیان اینکه در نگاه به آینده، بانک ها باید رویکرد بهتری داشته باشند، افزود: در استان بیش از یکهزار و 150 میلیارد تومان معوقه بانکی وجود دارد که باید این مطالبات وصول شود.
استاندار خاطرنشان کرد: 166 تا 190 درصد مصارف بانکی در استان ما بیشتر از منابع بانکی است و برای همین شاهد وجود برخی از چالش ها و مشکلات در این عرصه هستیم.
وی با بیان تأکید براینکه دولت به دنبال تغییر شرایط موجود و حاکم بر بازار است، تصریح کرد: در این مسیر مشکلاتی وجود دارد که دولت مکلف است براساس مسائل قانونی در رفع آن ها تلاش کند.
صادقلو تأکید کرد: دولت اراده تسهیل کردن شرایط برای بازار اقتصادی دارد و کمک به بنگاه های ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]

دوشنبه ، ۱۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن