تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804040940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل نوسازی مدارس کرمانشاه خبر داد بهره‌برداری از 14 پروژه مدرسه‌سازی در کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل نوسازی مدارس کرمانشاه خبر داد
بهره‌برداری از 14 پروژه مدرسه‌سازی در کرمانشاه
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کرمانشاه از بهره‌برداری 14 پروژه مدرسه‌سازی با اعتبار 24 میلیارد تومان در استان طی دهه فجر خبر داد.

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از 14 پروژه مدرسه‌سازی در کرمانشاه



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مرزبان نظری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دبستان دخترانه محبت در شهر کرمانشاه اظهار کرد: از سال 86 تاکنون 370 مدرسه در سطح استان کرمانشاه تخریب و بازسازی یا مقاوم‌سازی شده است. وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه نیز همچون دیگر مناطق کشور حدود یک‌سوم مدارس نیازمند بازسازی و یا مقاوم‌سازی هستند، افزود: از زمان آغاز طرح نوسازی مدارس تاکنون حدود 130 میلیارد تومان در این راستا هزینه شده است. مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: پیش‌بینی شده است با تأمین اعتبارات لازم و با کمک خیران و مسئولان آمار مدارس فرسوده در سطح استان را کاهش دهیم. نظری اشاره‌ای به پروژه‌های در دست اجرا کرد و ادامه داد: 36 پروژه در قالب 254 کلاس درس در دست احداث بوده که با پیشرفت 60 درصدی روبه‌رو است و مهرماه سال آینده به فضای موجود افزوده می‌شود. وی با بیان اینکه پروژه دیگر آموزشی،‌کانون فرهنگی کودکان و نوجوانان، دارالقرآن کریم و... نیز در سطح استان در حال ساخت است، تصریح کرد: در 6 ماهه ابتدای امسال 36 پروژه با 108 کلاس درس و با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت. مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از افتتاح 14 پروژه با 76 کلاس درس و زیربنای 16.5 هزار مترمربع در دهه فجر و در سطح استان خبر داد و اعتبار این پروژه‌ها را 24 میلیارد تومان اعلام کرد. *کمک 4.2 میلیارد تومانی خیران مدرسه‌ساز نظری با تصریح اینکه پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان نیز در حال اتمام است، افزود: آخرین پروژه نیز مربوط به یک مجتمع آموزشی است که امروز کلنگ‌زنی می‌شود. وی تعداد مصوبه‌های سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در حوزه مدارس را 45 مصوبه عنوان کرد و گفت: برای این پروژه‌ها 72 میلیارد تومان تخصیص یافت و در 11 بند شامل تهیه تجهیزات، هوشمندسازی، اردوگاه‌های تربیتی، مجتمع‌های فرهنگی هنری، مدرسه، پژوهش‌سرا و... است که تا اردیبهشت‌ ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند. مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در مورد اصلاح سیستم‌های گرمایشی مدارس نیز بیان داشت: با شروع این طرح سیستم گرمایشی 651 مدرسه در سطح استان با اعتبار 21 میلیارد تومان مورد اصلاح قرار گرفت. نظری با بیان اینکه یک‌هزار و 400 بخاری تابشی در مدارس روستایی استان کرمانشاه نصب شده است، اظهار کرد: برای هوشمندسازی مدارس نیز در سال 93 بالغ بر 800 میلیون تومان هزینه شد و در سال جاری نیز 545 میلیون تومان تخصیص یافته است. وی میزان کمک خیران مدرسه‌ساز در سال 93 را 4.2 میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: از سوی بنیاد برکت نیز 26 مدرسه در سطح استان کرمانشاه ساخته شده است.

94/11/19 - 13:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن