تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821059555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناكامي پرسپوليس در انتقام از ذوب‌آهن


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ناكامي پرسپوليس در انتقام از ذوب‌آهن
نویسنده : دنيا حيدري 
پرونده هفته نوزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر در حالي روز گذشته با برگزاري هفت ديدار بسته شد كه شاگردان ويسي اين بار فرصت بازگشت به صدر را از دست ندادند، اما صدرنشيني آنها تنها نود دقيقه به طول انجاميد و استقلال باتساوي برابر همنام اهوازي، ‌بار ديگر جايگاه خود را باز پس گرفت و به صدر جدول بازگشت. اما سرخپوشان فرصتي ديگر را براي صعود به جمع سه تيم بالاي جدول از دست دادند.

2- 2 هيجان‌انگيز در اصفهان


سوغات اصفهان بيش از يك امتياز براي سرخپوشان نبود و در انتقام‌گيري از ذوبي‌ها ناكام ماندند، آن هم در حالي كه اين تيم تنها چند دقيقه با نهمين برد اين فصل خود و صعود به رتبه سوم جدول فاصله داشت. در حالي كه بسياري از هواداران با تصور پايان بازي با نتيجه دو بر يك به سود پرسپوليس ورزشگاه را ترك كرده بودند، مرتضي تبريزي در دقيقه 2+90 مانع از شكست خانگي ذوب‌آهن شد و بازي را به تساوي كشاند.  بازي ذوب‌آهن و پرسپوليس يكي از بازي‌هاي ديدني و جذاب هفته نوزدهم بود كه مي‌توانست با پاياني خوش‌تر براي شاگردان برانكو تمام شود اما اين تيم باز هم به دليل بي‌دقتي و استفاده نكردن از موقعيت‌هاي خود فرصتي طلايي را از دست داد؛ فرصتي كه مي‌توانست پرسپوليس را در جمع سه تيم بالاي جدول جاي دهد اما اين اتفاق باز هم روي تعلل‌ بازيكنان سرخپوش ميدان رخ نداد. از دست دادن موقعيت‌هاي حساس به يك حربه تيمي براي پرسپوليس تبديل شده است. تيمي كه زيبا بازي مي‌كند اما زيبا هم فرصت‌ها را از دست مي‌دهد و موقعيت را به حريف واگذار مي‌كند. درست مثل پنالتي‌اي كه دقيقه 70 توسط كمال كاميابي نيا از دست رفت و دو دقيقه بعد، در موقعيتي كاملاً مشابه از روي نقطه پنالتي و توسط مسعود حسن‌زاده تبديل به گل مساوي بازي شد و آه از نهاد برانكو و هواداران تيمش بلند كرد، خصوصاً كه پرسپوليس بازي هجومي و خوبي را برابر ذوب‌آهن در اصفهان به نمايش گذاشته بود و چيزي از ميزبان كم نداشت و با توجه به آنكه دقيقه 35 توسط عاليشاه به نخستين گل بازي دست يافته بود مي‌توانست برنده ميدان باشد اما شاگردان گل محمدي به خوبي توانستند از نقطه ضعف‌هاي تيم برانكو به نفع خود استفاده كنند و يكي در ميان جواب گل‌هاي پرسپوليس و موقعيت‌هايي را كه اين تيم از دست داد، دادند تا بازنده اين بازي خانگي نباشند.

توقف صدرنشين برابر قعرنشين

دست‌كم گرفتن تيم قعرنشين هم مي‌تواند دردسرساز شود؛ اتفاقي كه شب گذشته در آخرين بازي هفته نوزدهم براي آبي‌پوشان پايتخت رخ داد. در حالي كه تصور مي‌شد تيم قعرنشين استقلال اهواز حريفي تداركاتي باشد براي استقلال تا تفاضل گل خود را افزايش دهد، در اتفاقي دور از انتظار آبي‌پوشان اهوازي صدرنشين ليگ را به زحمت انداختند و ياران مظلومي به سختي توانستند بازي را مساوي به پايان رسانده و صدر جدول را از استقلال خوزستان بازپس گيرند. البته آن هم به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ياران ويسي. چراكه با تساوي استقلال تهران برابر استقلال اهواز، ‌شاگردان مظلومي با شاگردان ويسي هم‌امتياز شدند.  استقلال مي‌توانست از اين بازي به نحو احسن براي افزودن به تعداد گل‌هاي زده خود استفاده كند اما استقلالي‌هاي اهواز ركورددار باخت ليگ در آزادي استقلال را مهار كردند و اجازه كسب بيش از يك امتياز را به صدرنشين آبي‌پوش جدول ندادند، آن هم در حالي كه ضربه استقلالي‌هاي اهواز كه در دقيقه 90 بازي به سمت دورازه طالب‌لو شليك شد در حالي توسط گلر استقلال مهار شد كه به نظر مي‌رسيد توپ از خط دروازه عبور كرده بود، اما داور دستور به كرنر داد. با وجود اين استقلال اهواز در حالي برابر همنام تهراني خود يك - يك مساوي كرد كه نشان داد مستحق قعرنشيني در جدول آن هم با 13 باخت و تنها يك برد نيست و چه بسا اتفاقاتي نظير ضربه مشكوكي كه طالب‌لو مهار كرد اين تيم را در قعر جدول ماندگار كرده است.

ساير بازي‌ها

در ديگر بازي‌هاي روز گذشته استقلال خوزستان اين بار فرصت را از دست نداد و سايپا را يك بر صفر شكست داد.    سياه‌جامگان با برتري يك بر صفر از سد گسترش فولاد تبريز گذشت. پديده موفق شد تراكتورسازان را در تبريز با حساب دو بر يك مغلوب كند، فولاد سومين برد پياپي خود را با حساب يك بر صفر برابر سپاهان دشت كرد و صبا نيز در پي ناكامي‌هاي اخير، برابر راه‌آهن به شكست يك بر صفر تن داد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن