تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815645767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپوليس – ذوب، ‌نبردي با چاشني انتقام


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پرسپوليس – ذوب، ‌نبردي با چاشني انتقام
رقابت‌هاي هفته نوزدهم ليگ برتر كه چهارشنبه با رويارويي ملوان و نفت در انزلي استارت خورده بود، ‌امروز با برگزاري هفت ديدار ديگر پيگيري مي‌شود.
نویسنده : دنيا حيدري 


در حساس‌ترين ديدارهاي امروز سر و ته جدول با رويارويي استقلال تهران و اهواز به هم مي‌رسد و پرسپوليس، ‌در ديداري انتقام‌جويانه به مصاف ذوب آهن مي‌رود و استقلال خوزستان با سايپايي ديدار مي‌كند كه قرار است از تيموريان، ‌اصلي‌ترين خريد خود در نيم فصل رونمايي كند؛ ديداري كه براي شاگردان ويسي آسان نيست اما از دست رفتن فرصت‌ها همانند بازي با فولاد مي‌تواند فاصله استقلالي‌هاي خوزستان را با صدر جدول بيشتر كند؛ خصوصاً كه تيم‌هايي چون ذوب، پرسپوليس و حتي سايپا مترصد فرصتي هستند براي رساندن خود به سكوهاي بالاتر و ويسي و شاگردانش از حاشيه امنيت برخوردار نيستند و كوچك‌ترين لغزشي مي‌تواند به معناي از دست رفتن جايگاه دوم جدول براي اين تيم تمام شود. در ديگر ديدارهاي امروز نيزفولاد در دربي كروات‌ها، ميزبان سپاهان است، صبا با هدف هشتمين پيروزي به مصاف راه آهن مي‌رود و مشهد، ميزبان نبرد فرهاد و فراز در مصاف سياه‌جامگان و گسترش فولاد تبريز است و تراكتور نيز براي قطع نوار تساوي‌هاي اين فصل خود، ‌از پديده پذيرايي مي‌كند.
  
ذوب – پرسپوليس، ساعت 14:30
نبرد دو تيم همسايه جدولي ذوب آهن و پرسپوليس يكي از حساس‌ترين بازي‌هاي اين هفته است؛ نبردي كه با چاشني انتقام از نماينده اصفهاني ليگ دنبال مي‌شود. پرسپوليس اگر چه باخت به استقلال خوزستان را با يك برد شيرين و شكست برابر سپاهان را با تساوي جبران كرد اما بازي‌هاي سخت اين تيم همچنان ادامه دارد كه مهم‌ترين آن بازي امروز سرخپوشان برابر شاگردان گل محمدي است. ديداري كه يادآور خاطرات خوبي براي اين تيم و هوادارانش نيست. در ديدار رفت رقابت‌هاي ليگ امسال، ذوب‌آهن با اشتباه مسلم فغاني در اعلام پنالتي موفق به شكست سرخپوشان شد و در جام حذفي نيز اشتباه جهانبازي در دقيقه 20 بازي در اخراج گلر اين تيم زمينه باختي ديگر برابر ياران گل محمدي را رقم زد و حالا شاگردان برانكو تنها به دنبال گرفتن انتقام دو باختي هستند كه هفته‌ها پيش به اين تيم تحميل شده بود. شاگردان برانكو اين روزها بازي‌هاي خوبي از خود به نمايش مي‌گذارند و اين مي‌تواند برگ برنده پرسپوليس باشد براي گرفتن حقي كه در نيم فصل اول دو مرتبه به دليل اشتباهات داوري ضايع شد. البته به شرط آنكه خط حمله پرسپوليس كمي بيشتر از قبل قدر موقعيت‌هاي خود را بداند. خصوصاً كه ذوبي‌ها به راحتي حاضر به دادن حداقل امتياز به سرخپوشان در اين ديدار خانگي نيستند و جز به ارتقاي جايگاه خود و كسب پيروزي نمي‌انديشند. پرسپوليس شايد نسبت به ديدار هفته قبل با سپاهان تغييراتي داشته باشد. احتمال دارد محمد انصاري جانشين بابك حاتمي شود و مايكل اومانيا هم جانشين نورمحمدي يا بنگر شود. اما مهم‌ترين مسئله، ‌اعلام محروميت سوشاست. هر چند كه برانكو با جذب لوبانف، پيش از علني شدن محروميت سوشا در خصوص دروازه اين تيم تصميم‌گيري كرده بود. لوبانفي كه در بازي نخست خود براي سرخپوشان دو گل دريافت كرد تا نگاه‌ها به او ترديد آميز باشد اما امروز فرصت خوبي است تا توانايي‌هاي خود را ثابت كند، خصوصاً كه برانكو به هيچ عنوان دلش نمي‌خواهد در يك فصل سه باخت به ذوب‌آهن و گل محمدي، ‌شاگرد سابق خود در تيم ملي داده باشد.
  
استقلال- استقلال اهواز، ساعت 17
تساوي بدون گل شاگردان مظلومي در هفته گذشته جايگاه اين تيم را در صدر جدول متزلزل كرد. آن هم در شرايطي كه شكست استقلال خوزستان فرصت خوبي بود تا آبي‌پوشان تهراني فاصله خود با ساير رقبا را زياد كنند. با اين وجود پايتخت نشين‌ها امروز در ديداري كه چندان سخت و دشوار به نظر نمي‌رسد اين فرصت را دارند كه ناكامي‌هاي گذشته را جبران كنند. استقلالي‌هاي تهراني امروز ميزبان همنام اهوازي خود هستند. تيم قعرنشين جدول كه بعد از گذشت هجده هفته از ليگ هنوز امتيازاتش دو رقمي نشده و با تنها يك برد، ‌چهار مساوي و سيزده باخت، آخرين رتبه جدول را در اختيار دارد. تيمي كه به نظر مي‌رسد حريف تداركاتي خوبي براي شاگردان مظلومي است تا با به راه انداختن جشنواره‌اي از گل، ‌تفاضل گل خود را نسبت به رقباي خود افزايش دهند، خصوصاً كه اين تيم با 35 گل خورده ثابت كرده كه به كمتر توپي نه مي‌گويد. هر چند مظلومي معتقد است كه اين بازي برخلاف تصور بازي ساده‌اي نيست اما صدرنشين ليگ امروز در ديداري كه بيشتر به يك بازي تداركاتي مي‌ماند مي‌تواند از ساير رقبا پيشي بگيرد. البته مي‌توان صحبت‌هاي سرمربي استقلال را به پاي شكسته نفسي او گذاشت، چراكه در بدبينانه‌ترين حالت هم نمي‌توان نتيجه‌اي جز پيروزي براي صدرنشين جدول مقابل تيمي متصور شد كه نه فقط در قعر جدول‌سكني گزيده، ‌كه از نظر مالي و مديريتي هم مشكلات فراواني دارد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن