تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819471912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده تام‎الاختیار وزیر راه در شورای عالی حفظ حقوق بیت‎المال: برای اجرای عادلانه قانون فقط باید قاطعیت به خرج داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده تام‎الاختیار وزیر راه در شورای عالی حفظ حقوق بیت‎المال:
برای اجرای عادلانه قانون فقط باید قاطعیت به خرج داد
نماینده تام‎الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای عالی حفظ حقوق بیت‎المال، بستر اجرای قانون را در کشور و به موازات آن در استان گلستان فراهم دانست و گفت: برای اجرای عادلانه قانون فقط باید قاطعیت به خرج داد.

خبرگزاری فارس: برای اجرای عادلانه قانون فقط باید قاطعیت به خرج داد



به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین معصوم در چهلمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان گلستان با حضور مسئولان استانی، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حفظ منابع طبیعی و اراضی ملی، اظهار کرد: تنها راه جلوگیری از ساخت و سازهای غیر قانونی در این اراضی، قاطعیت در اجرای قانون و قلع و قمع آنهاست. وی تصریح کرد: قلع و قمع ساخت و سازها اگرچه اقدامی خوشایند نیست اما اقدامی قاطعانه و عادلانه برای حفظ منابع طبیعی و محیط زیست برای نسل امروز و نسل آینده خواهد بود. نماینده تام‎الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای عالی حفظ حقوق بیت‎المال، اراضی ملی و منابع طبیعی کشور گفت: در شرایط فعلی، تشدید جرائم کارساز و بازدارنده نیست بلکه به تاکید مقام معظم رهبری باید جرم‎انگاری کرد و باید افرادی را که غیرقانونی خدمات و مجوزمی دهند، شناسایی کرد. معصوم ادامه داد: آنچه امروز بدان نیاز داریم، بخشش نیست بلکه عدالت است که می‎تواند ما را در این اقدام اساسی و در راستای مسیر و ادبیات مشترک به هدف برساند. وی منشاء مشکلات ساخت و سازهای غیرقانونی در کلانشهرها را، درآمدزایی دانست نه توجیه فنی و علمی و گفت: شیرین‎تر شدن اجرای عدالت در ذائقه مردم، بیانگر موفقیت ما در اجرای قانون است. معصوم افزود: در طرح‎های جامع شورای عالی شهرسازی و معماری به دنبال جریمه نبوده بلکه عدالت سرزمینی ملاک است که عدم اجرای موازین آنها، توازن شهرها و روستاها را به هم می‎زند. این مقام مسئول در راه و شهرسازی، بستر اجرای قانون را در کشور و به موازات آن در استان گلستان فراهم دانست و گفت: برای اجرای عادلانه قانون فقط باید قاطعیت به خرج داد. معصوم صدور اسناد مالکیت، جلوگیری از ارائه خدمات به ساختمان‎های فاقد پروانه، اجرای قوانین و ضوابط ساخت و ساز و بررسی اهداف اجرای طرح هادی روستاها را از موضوعات با اهمیتی دانست که باید مورد توجه قرار گیرد و گفت: عدم رعایت این مسایل از آسیب‎های مهمی است که تاثیر خود را در حفظ منابع طبیعی و اراضی ملی خواهد گذاشت. پیش از سخنان نماینده وزیر راه و شهرسازی در شورای عالی حفظ حقوق بیت‎المال، اراضی ملی و منابع طبیعی کشور، مصوبات جلسات قبل شورای حفظ حقوق بیت‎المال گلستان، بررسی و اقدامات انجام شده و در دست انجام برای کاهش یا رفع آنها از سوی مسئولان مرتبط ارائه شد.

94/11/19 - 10:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن