تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815372128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار اردبیل: کمیسیون رفع مزاحمت فعال است / نگاه اغماض‌آلود به فروشندگان سیار را قبول داریم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار اردبیل:
کمیسیون رفع مزاحمت فعال است / نگاه اغماض‌آلود به فروشندگان سیار را قبول داریم
شهردار اردبیل گفت: کمیسیون رفع مزاحمت در شهر اردبیل فعال شده و ما تلاشمان بر این است تا با هرگونه سد معبر و مزاحمت‌های شهری برخورد کنیم.

خبرگزاری فارس: کمیسیون رفع مزاحمت فعال است / نگاه اغماض‌آلود به فروشندگان سیار را قبول داریم



به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان صبح امروز در نشست بررسی مشکلات سد معبر در اردبیل اظهار کرد: سد معبر و برخی مزاحمت‌های شهری برای هموطنان از جمله گرفتاری‌ها و مشکلات ما است به طوری که با فعال شدن کمیسیون رفع مزاحت سعی‌مان بر این است تا برخورد قاطعی را با موارد متعدد تخلف در این حوزه انجام دهیم تا به شدت برخوردها و رویکردهای قانونی در جمع‌آوری و پلمب واحدهای متخلف به انجام برسد. وی افزود: این کمیسیون با تصمیم‌گیری مناسب سعی می‌کند در دفاع از حق و حقوق عمومی مردم به شدت با عوامل دخیل در موضوع مزاحمت‌های شهری و سد معبر و فروشندگان سیار برخورد کند اما به دلیل شرایط اقتصادی اردبیل و نارسایی‌های معیشتی مردم گاه با نگاه اغماض‌آمیز با فروشندگان سیار به ویژه وانت‌باری‌ها و نیسانی‌هایی که اقدام به فروش میوه می‌کنند برخوردها انجام می‌شود که البته محلی برای ساماندهی آنها نیز پیش‌بینی شده است. شهردار اردبیل به وضعیت شهرنشینی و سر و سامان دادن به بافت‌های تاریخی و فرسوده اشاره کرد و گفت: شهر اردبیل 600 هکتار محدوده قانونی داشته که بخشی از این محدوده بافت فرسوده و تاریخی است که نوسازی این مجموعه‌های باستانی در اولویت قرار گرفته است و سعی‌مان بر این است تا نسبت به سر و سامان دادن به این وضعیت بر اساس قواعد درست شهرنشینی اقدام کنیم. لطف‌اللهیان برخی مهاجرت‌ها به حاشیه شهرها و ضرورت برخورد عملی و قانونی با ساخت و سازهای غیرمجاز و سکونتگاه‌های غیرقانونی را یادآور شد و تصریح کرد: به نظر می‌رسد قاعده تبدیل شهرنشینی به شهروندی باید مورد توجه قرار گیرد و در تقویت مولفه آموزش در این حوزه خانه شهروند و مادر و کودک راه‌اندازی شده و عزم جدی بر این است تا چنین ساختارهای مهم شهری و شهروندی بیشتر تقویت شده و امکان توانمندسازی حوزه شهروندی فراهم آید. این مسئول ضرورت حفظ ساختار مدیریت شهری را به عنوان یک اولویت یادآور شد و افزود: امیدواریم در این ساختار و توجه ویژه و واقعی فضایی فراهم آید تا حرکت راستین برای اصلاح برخی از الگوها به وجود آید. شهردار اردبیل در مورد بدهی شهرداری به پیمانکاران و پرداخت دیون آنها بیان کرد: ما روی این موضوع علی‌رغم رکود و کسری درآمد حساس هستیم و با وجود اینکه بدترین دوران درآمدی شهرداری را سپری می‌کنیم پرداخت بدهی پیمانکاران در مناطق مختلف جزو اولویت‌ها قرار گرفته است. لطف‌اللهیان یادآور شد: تلاش می‌کنیم تا امسال و سال آینده نیز با تنظیم مناسب بودجه بتوانیم با اولویت پرداخت بدهی‌ها و تداوم کار عمرانی و خدماتی را انجام دهیم.

94/11/19 - 09:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن