تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820037611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویزیت رایگان و ارائه مشاوره های درمانی به دامداران تالش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره دامپزشکی تالش گفت: ویزیت رایگان و ارائه مشاوره های درمانی به دامداران توسط کلینیک های بخش خصوصی شهرستان تالش اجرا شد.
نوید صفرزاده در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درتالش ، اظهار داشت: به مناسبت ایام دهه فجر، ویزیت رایگان و ارائه مشاوره های درمانی توسط دامپزشکی تالش انجام شد.
رئیس اداره دامپزشکی تالش افزود: هرساله در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، شبکه دامپزشکی شهرستان تالش با اعلام برنامه های خود در جلسات مرتبط به ویژه کمیته روستایی عشایری دهه فجر، به ارائه خدمات بهداشتی و پیشگیری به صورت ویژه به دامداران می پردازد.
صفرزاده تأکید کرد: یکی از این موارد که پیشتر نیز اعلام شده بود، ویزیت رایگان و ارائه مشاوره های درمانی به دامداران توسط کلینیک های بخش خصوصی شهرستان است که در این ایام در این شهرستان اجرا شد.
وی بیان کرد: تشخیص و درمان بیماری های دامی یکی از فعالیت های دامپزشکی بوده که قسمتی از این وظایف پیش تر در راستای واگذاری برخی از امور مورد تصدی دولتی، به بخش خصوصی واگذار شد که بخش خصوصی در قالب کلینیک های دامپزشکی و مراکز درمانی به ارائه خدمات درمانی به دامداران در ازای اخذ هزینه های آن می پردازند.
رئیس اداره دامپزشکی تالش بیان کرد: در دهه مبارک فجر و به مناسبت گرامیداشت این ایام، طبق ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
ویزیت رایگان و ارائه مشاوره های درمانی به دامداران تالش






دوشنبه ، ۱۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن