تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820280296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در هفته بیست و ششم لیگ برتر بسکتبال میهمانی بزرگان در پایتخت / آتش‌بازی خوزستانی‌ها برای تصاحب صدر جدول


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در هفته بیست و ششم لیگ برتر بسکتبال
میهمانی بزرگان در پایتخت / آتش‌بازی خوزستانی‌ها برای تصاحب صدر جدول
در هفته بیست و ششم لیگ برتر بسکتبال، مصاف سختی بین بزرگان بسکتبال ایران در تهران برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فارس: میهمانی بزرگان در پایتخت / آتش‌بازی خوزستانی‌ها برای تصاحب صدر جدول



به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، هفته بیست و ششم لیگ برتر بسکتبال امروز در سه شهر تهران، اراک و مشهد پیگیری می‌شود.

در همین چارچوب، ثامن مشهد در خانه به مصاف شهرداری گرگان می‌رود و شهرداری اراک نیز از شهرداری تبریز پذیرایی خواهد کرد تا رتبه‌ تیم‌های پنجم تا هشتم جدول در فاصله یک هفته مانده به پایان این رقابت‌ها در دور سوم تا حدود زیادی مشخص شود.

اما در تهران جدال بین تیم‌های اول تا چهارم جدول بسیار حساس خواهد بود و هر چهار تیم در اندیشه تثبیت جایگاه بهتری برای رویارویی آسان‌تر در دور بعدی این رقابت‌ها به سر می‌برد. در همین چارچوب ابتدا دانشگاه آزاد اسلامی در حکیمیه به مصاف پتروشیمی بندرامام خواهد رفت.

دیداری که بدون شک جایگاه پتروشیمی را در صدر جدول متزلزل نخواهد کرد و این تیم با کسب هر نتیجه‌ای در این دیدار نهایتاً عنوان نخست را در پایان این دور با خود به یدک خواهد کشید.

اما دانشگاه آزاد برای به چنگ آوردن عنوان چهارم کار سختی را مقابل شاگردان مهران شاهین‌طبع در پیش دارد، بی‌شک جدال مصطفی هاشمی با سرمربی سابق دانشگاه بر حساسیت این بازی دو چندان خواهد افزود و هیچ‌کدام از این دو سرمربی علاقه‌ای به باخت در این دیدار ندارند.

برای پتروشیمی که دارای توان تیمی بالا و متکی به ملی‌پوشان آماده و بازیکنان خارجی باکیفیت است، برد در این دیدار قابل پیش‌بینی‌تر خواهد بود و بدون شک تماشای این مصاف نه تنها خالی از لطف نخواهد بود، بلکه باعث به ارمغان آمدن لحظات حساس بسیاری خواهد بود.

بندر امامی‌ها حالا با داشتن سعید داور پناه به‌عنوان رهبر تیم، و بهنام یخچالی به‌عنوان منبع تمام‌نشدنی انرژی در درون میدان و البته هنرنمایی سه بازیکن خارجی خود حرف‌های زیادی را در این دیدار برای گفتن خواهند داشت، اما در این بین نباید توانایی آرمان زنگنه را نادیده گرفت.

اما در غرب تهران و همزمان با این دیدار، یک مصاف دیگر برگزار خواهد شد که به‌مراتب حساس‌تر از جدال دانشگاه و پتروشیمی است.

این دیدار تیم رده دوم جدول را در پایان دور سوم معرفی خواهد کرد و هر دو تیم برای برخورد با قرعه آسان‌تر در دور بعدی رقابت‌ها تمام تلاش خود را در این دیدار به کار خواهند بست.

مصاف حساس تیم‌های شیمیدُر و نفت آبادان یک دیدار فوق‌العاده حساس است و که باید اذعان کرد برنده این دیدار خوشبخت بزرگ میدان نیز لقب خواهد گرفت.

هماد سامری با گردآوری یک مجموعه کم نقص و یک دست، بی‌شک در عین کوچک نمایی در اندیشه‌های بزرگی به سر می‌برد و دستیابی به آنان نیز برای این مربی جوان آبادانی چندان هم دور از دسترس نخواهد بود.

برای نفتی‌ها که دومین حضور خود را در سطح اول بسکتبال ایران تجربه می‌کنند حضور در مرحله پایانی این ماراتن سخت کار بزرگی به شمار می‌رود که تنها با درایت یک مربی جوان و بومی رقم خورده است.

حال نفتی‌ها در ایستگاه سرنوشت قرار گرفته‌اند و باید با گذر از خان سخت شیمیدُر خود را برای برگزار یک دیدار دو سر برد در دور چهارم کنند تا بتوانند با رویارویی برابر تیم هفتم جدول راه خود را برای حضور در مرحله نهایی هموارتر ببینند.

سامری که حالا دست بازتری نسبت به دو بازی گذشته در این دیدار دارد می‌تواند روی حضور دو بازیکن خارجی خود حساب ویژه‌ای باز کند، ضمن اینکه رهبری آرن داودی در درون میدان، همچنین دوندگی محمد جمشیدی بدون شک کمک شایانی به کسب پیروزی در این میدان خواهد کرد.

برگ برنده نفتی‌ها در این دیدار محمد حسن‌زاده است، ملی‌پوشی که اگر کمی مراعات را سرلوحه کار خود قرار دهد و تعداد خطاهای خود را به حد نصاب نرساند، می‌تواند نیروی شگرفی را به نفتی‌ها در این دیدار وارد کرده و یک پیروزی دل‌چسب را به اردوی آبادانی ها اهدا کند.

نفت با پیروزی در این دیدار در دور بد حریف تیم هفتم جدول خواهد شد که احتمالاً یکی از دو تیم شهرداری تبریز یا نیروی زمینی تهران خواهد بود که در این صورت با کسب سه پیروزی نفتی‌ها در سه دیدار گذشته، آبادانی‌ها تنها به یک برد برای حضور در مرحله نهایی نیاز دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، هر دو دیدار نمایندگان خوزستان در لیگ بسکتبال کشور از شبکه‌های سوم و ورزش سیما به‌طور زنده و مستقیم برای علاقه‌مندان پخش خواهد شد.



94/11/19 - 02:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن