تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812850735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دی‌میستورا: گروه‌های سوری به طور جدی وارد مذاکرات شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: دی‌میستورا: گروه‌های سوری به طور جدی وارد مذاکرات شوند بین الملل > خاورمیانه - ایسنا نوشت: فرستاده سازمان ملل به سوریه در گزارش خود به شورای امنیت اعلام کرد که همچنان به گفتگوهایش با طرف‌های اصلی سوری ادامه می‌دهد و قصد دارد در سریع‌ترین زمان ممکن مذاکرات صلح سوریه را از سر بگیرد.

به گزارش شبکه خبری المیادین، استفان دی میستورا، فرستاده سازمان ملل به سوریه در گزارش خود درباره تعویق مذاکرات میان طرف‌های سوری به شورای امنیت گفت: من تصمیم گرفتم به دلیل افزایش خشونت‌ها مذاکرات را به حالت تعلیق درآورم در حالی که ما انتظار داشتیم شاهد اتفاقاتی خوب در خاک سوریه باشیم.

وی افزود: هیات دولت سوریه بر این اساس رفتار می‌کرد که همچنان در مرحله مقدماتی قرار دارد و خواهان دستیابی به توضیحاتی درباره مسائل اجرائی است.

دی میستورا به شورای امنیت اعلام کرد که همچنان به گفتگوهایش با طرف‌های اصلی سوری ادامه می‌دهد و قصد دارد در سریع‌ترین زمان ممکن مذاکرات صلح سوریه را ازسر بگیرد.

وی در گزارش خود خواهان فشار بر طرف‌های سوری شد تا به طور جدی وارد مذاکرات شوند و با مسائل اجرایی و پیش شرط وقت را تلف نکنند.

منابع دیپلماتیک نیز اعلام کردند که دی میستورا دیدگاه هیات دولت و مخالفان را به این شورا اعلام کرده بدون اینکه نام مخالفانی را که با آن‌ها در ژنو دیدار کرده، ذکر کند.

نشست ژنو3 اخیرا میان طرف‌های سوری برگزار شد اما به دلیل پیش شرط‌های مخالفان و افزایش اختلافات به ششم اسفند موکول شد. 52261

کلید واژه ها: نشست وین (حل بحران سوریه) -




یکشنبه 18 بهمن 1394 - 10:20:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن