تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815064333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حذف اعتبارات بخش توسعه فعالیت های قرآنی دانشجویان و خبررسانی قرآنی


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه سیاسی: در گزارش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی که به اعتبارات حوزه رسانه و ارتباطات جمعی لایحه بودجه سال 1395 کل کشور پرداخته، آمده است: برنامه توسعه فعالیت های قرآنی دانشجویان و خبررسانی قرآنی که در قانون بودجه سال 1394 وجود داشت، در لایحه سال 1395 به طور کامل حذف شده است.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) ، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی به بررسی اعتبارات حوزه رسانه و ارتباطات جمعی لایحه بودجه سال 1395 کل کشور پرداخته است.
در این گزارش آمده است: بررسی لایحه بودجه سال 1395 نشان می دهد در مجموع کل اعتبارات برنامه های فصل رسانه (جاری و عمرانی) مبلغ 15.377 میلیارد ریال است که نسبت به قانون بودجه سال 1394 حدود 80/1ـ درصد کاهش داشته است. نوسان اعتبارات هزینه ای و عمرانی برنامه های حوزه رسانه در این لایحه نسبت به فانون بودجه سال 1394 به ترتیب 84/1 افزایش و 49/20ـ درصد کاهش داشته است.
43/19 درصد از اعتبارات امور فرهنگ، تربیت بدنی و گردشگری به فصل رسانه اختصاص دارد. از این میزان که مبلغی معادل 15.377 میلیارد ریال می باشد حدود 13.358 میلیارد ریال به صداوسیما اختصاص یافته است که این مبلغ معادل 87/86 درصد فصل می باشد.
اختصاص 87/86 درصد از کل اعتبارات فصل رسانه به صداوسیما و 13/13 درصد مابقی اعتبارات برای سایر رسانه ها نشان دهنده جایگاه خاص سازمان صداوسیما در بین دستگاه های رسانه ای است.
دو خبرگزاری جمهوری اسلامی )ایرنا( و دانشجویان ایران ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری قرآنی ایران ]

یکشنبه ، ۱۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن