تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813576078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار یزد:جمهوری اسلامی ایران هر روز مقتدرتر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: استاندار یزد گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با فداکاری ایثارگران، آزادگان، جانبازان، جان فشانی شهدا و خانواده آن ها هرروز مقتدرتر از روز قبل در جهان معرفی می شود.
به گزارش تابناک یزد ، سید محمد میرمحمدی در دیدار با جمعی از جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده معظم شهدا با تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر اظهار داشت: ملت ایران با بینش اسلامی و انقلابی، همدلی، همکاری، اتحاد و انسجام ملی در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) رژیم موروثی 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.
وی ادامه داد: روزهای 12 تا 22 بهمن ماه 57 ایام خاطره انگیزی را برای ملت ایران رقم زد و در آن ایام تمام شهرها و روستاهای کشور دریایی از زن و مرد، پیر و جوان و اقشار مختلف مردم بود که با شجاعت، ازخودگذشتگی، اتحاد و وحدت خود نظام جمهوری اسلامی ایران را مستقر کردند.
وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در این 37 سال توطئه های زیادی را علیه ملت ایران انجام دادند که جنگ تحمیلی 8 ساله از مهم ترین این توطئه ها بود.
میرمحمدی تصریح کرد: اما فرزندان این سرزمین نشان دادند که هیچ سلاحی در مقابل شجاعت و شهادت طلبی کارساز نیست و مقتدرترین عنصر برای هر انسانی شهادت است.
وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی نه تنها در کشورهای ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

یکشنبه ، ۱۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن