تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805784774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عربستان بازنده استراتژیک پیروزی های میدانی اخیر در سوریه است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عربستان بازنده استراتژیک پیروزی های میدانی اخیر در سوریه است
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به این که رژیم سعودی تنها به شکل سمبلیک به سوریه نیرو اعزام می کند گفت: فتح شهرهای نبل و الزهرا معادلات جنگ با تروریست را تغییر داد
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه حبرنگاران جوان تامین منافع ملی از مرز  تا بحران های کنونی امشب  شنبه 17 بهمن ماه در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور  سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابتدا در پاسخ به سوال اول مجری برنامه مبنی بر این موضع ایران در قبال احتمال اعزام  نیرو از سوی سعودی ها به سوریه چیست گفت: در ابتدا آزاد سازی نبل و الزهرا و همچنین ایام دهه فجر را تبریک می گویم.


**** فتح شهرهای نبل و الزهرا در شمال حلب معادلات جنگ با تروریست را تغییر داد 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به این که فتح شهرهای نبل و الزهرا در شمال حلب معادلات جنگ با تروریست را تغییر داد افزود: امروزه ملت ایران در ارتفاع وسیعی از سطح نظام بین الملل و جهان در معرض نمایش قرار گرفته اند.


وی با اشاره به این که ملت ایران به عنوان قدرت محور در حل معادلات و مسائل پیچیده منطقه ای به جهانیان معرفی شده است ادامه داد: هیچ میز مذاکره ای را نمی توان دید که جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت محور در یک سوی آن میز به عنوان قدرت موثر نشسته باشد.


*** ایران استراتزی دشمنان را در جهان اسلام متوقف کرد


سردار سلامی خاطر نشان کرد: ایران امروز  به نقطه ای رسیده است که نه تنها تمرکز استراتژیک دشمن را از محیط خود بیرون کرده بلکه استراتژی دشمنان بزرگ را نیز در جهان اسلام با توقف و ناکامی روبرو کرده است.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این که جمهوری اسلامی ایران در حال پیشرفت در عرصه های مختلف قرار گرفته است عنوان کرد: به عنوان نماد روشن از ملی مستقل در حال ادامه حیات هستیم به طوری که از دیوار تحریم دشمن توانستیم عبور کنیم.


وی گفت: برآوردهای واقعی از قدرت نظامی عربستان  یک واقعیت پنهان و پوشیده از افکار عمومی جهان نیست.


*** عربستان در صحنه استراتژیک یمن ناکام مانده است
سردار سلامی با اشاره به این که عربستان امروزه در یک جنگ نابرابر مورد حمایت از سوی کشورهای بیگانه قرار گرفته است تصریح کرد: حتی در این جنگ نابرابر که تمام شاخص های غلبه قدرت از لحاظ ظاهری با آن ها است امروزه آن ها در صحنه استراتژیک یمن ناکام مانده اند.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اجیر کردن نیروهایی از سوی عربستان برای حضور در یمن عنوان کرد: آن ها در این جنگ اجاره ای زمینی با عدم موفقیت روبرو شدند.


وی با اشاره به این که ظرفیتی از نظر قدرت زمینی برای رژیم آل سعود باقی نمانده است افزود: جمهوری اسلامی ایران برآوردهای دقیقی از آن ها دارد.
سردار سلامی تاکید کرد: عربستان سعودی این نیروها را برای چه جریانی می خواهد به سوریه اعزام کند؟ آیا نیروی های ارتش عربستان قادر است با گروه های تکفیری در صحنه میدانی سوریه بجنگد پس باید اظهار داشت چنین ظرفیتی در عربستان دیده نمی شود.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به این که  عربستان رژیمی است که رویاها و آرزوهای خود را بیشتر طرح می کند تا نمایش درست از واقعیت هایی که در خود ذخیره دارد گفت: بیان چنین مسائلی  از جمله اعزام نیرو از سوی عربستان به سوریه بیشتر عملیاتی روانی محسوب می شود زیرا آن ها می خواهند از نظر ظاهری خود را در این عرصه به عنوان یکی از عوامل مبارزه با تروریست معرفی کنند و خود را در عالم خیال به عنوان قدرت منطقه ای در جهان عرب به جهانیان معرفی سازند.


**** عربستان بازنده استراتژیک پیروزی های میدانی اخیر در سوریه است.


وی با اشاره به این که رژیم سعودی تنها به شکل سملبلیک به سوریه نیرو اعزام می کند ادامه داد: عربستان بازنده استراتژیک پیروزی های میدانی اخیر در سوریه است.
سردار سلامی


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: همه نیروهایی که امروز در سوریه به عنوان گروه های تکفیری حضور دارند محصول تقاطع استراتژیک و سیاست عربستان، آمریکا، اسرائیل، انگلیس و فرانسه است. 



خبر در حال تکمیل است...





















اشتراک گذاری























۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن