تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821216056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج پروژه راه و شهرسازی در شهرستان لردگان افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: به مناسبت دهه فجر : پنج پروژه راه و شهرسازی در شهرستان لردگان افتتاح شد مدیركل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری ازافتتاح و بهره برداری 5 پروژه راه و شهرسازی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران با حضور استاندار و مدیران استانی و شهرستانی در شهرستان لردگان خبر داد.
۱۳۹۴ شنبه ۱۷ بهمن ساعت 19:56

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری، قاسم قاسمی با اعلام اظهار داشت : این پنج پرو‍ژه شامل سه پرو‍ژه در بخش راهسازی و دو پروژه دربخش فنی و اجرایی  كه جمعاً با اعتبار بالغ با 44 هزار و هفتاد میلیون ریال كه مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
وی به تشریح مشخصات فنی پروژه های افتتاح شده در بخش فنی و اجرایی پرداخت و افزود: سالن چند منظوره بحران آلونی با اعتباری بالغ نه هزارو 970 میلیون ریال وبا مساحت بالغ بر هزار و 350 متر مربع در بخش آلونی این شهرستان و سالن تیراندازی شهر لردگان با اعتباری بالغ بر هفت هزار 600 میلیون ریال و زیربنای 911 متر مربع كه شامل بخش های اداری و سالن های 10 ، 20 و 50 متری می باشد.
قاسمی درارتباط با پروژه های راهسازی ادامه داد : این سه پروژه درقالب راه های روستایی با اعتباری بالغ بر 26 هزار و 500 میلیون ریال شامل بهسازی و آسفالت محور های چرگن ، سرقلعه به پل شهید نژدی و سرقلعه به آنجو در بخش مركزی لردگان می باشد.
مدیركل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری افزود : دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است تا آخرین دستاوردها و عملکرد راه و شهرسازی  برای بهره‌مندی بیش‌تر مردم مورد افتتاح و بهره برداری قرار گیرند.
وی با تصریح بر اینکه مسیر پیشرفت در کشور هموار شده است، خاطرنشان کرد: این روند زمان‌بر است و همه باید برای پیشرفت کشور تلاش کنیم.
گفتنی است لردگان مركز شهرستان لردگان در فاصله 169 كیلومتری از شهركرد مركز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن