تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804250149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش فارس از مسابقات کشتی جام سیزدهم شهید هاشمی‌نژاد از حضور قهرمانان اروپایی تا تعجب مربیان خارجی از تماشاگران مازندرانی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از مسابقات کشتی جام سیزدهم شهید هاشمی‌نژاد
از حضور قهرمانان اروپایی تا تعجب مربیان خارجی از تماشاگران مازندرانی
سیزدهمین دوره مسابقات کشتی بین‌المللی جام شهید هاشمی‌نژاد با حضور چهار تیم خارجی و 16 تیم داخلی و با قهرمانی تیم بیمه رازی بهشهر به‌پایان رسید.

خبرگزاری فارس: از حضور قهرمانان اروپایی تا تعجب مربیان خارجی از تماشاگران مازندرانی



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیزدهمین دوره مسابقات کشتی بین‌المللی جام شهید هاشمی‌نژاد در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته گذشته با حضور 253 کشتی‌گیر داخلی و خارجی در شهرستان بهشهر برگزار شد. این دوره از مسابقات در حالی با حضور 20 تیم برگزار شد که چهار تیم خارجی و 16 تیم داخلی در آن حضور داشتند. سیزدهمین دوره مسابقات کشتی بین‌المللی جام شهید هاشمی‌نژاد در اوزان 50 کیلوگرم، 55 کیلوگرم، 60 کیلوگرم، 66 کیلوگرم، 74 کیلوگرم، 84 کیلوگرم، 96 کیلوگرم و 120 کیلوگرم برگزار شد. یکی از نکات قابل توجه در این دوره از مسابقات حضور پرشور تماشاگران در سالن شهید هاشمی‌نژاد بود که به سبک زیبای ایران کشتی‌گیران مازندرانی و دیگر کشتی‌گیران هموطنمان را تشویق می‌کردند. «بهشهری با تعصب» «ایرانی با غیرت» یکی از اصلی‌ترین شعارهای تماشاگران بر روی سکوها به‌شمار می‌رفت که در زمان رقابت کشتی‌گیران بهشهری سالن را به غوغاکده‌ای تبدیل می‌کردند. سالن شهید هاشمی‌نژاد مملو از تماشاگران و علاقه‌مندان به کشتی بود، تماشاگرانی که آرام و قرار و نداشتند و در زمان رقابت کشتی‌گیران ایرانی سر از پا نمی‌شناختند و یک‌صدا تشویق می‌کردند.

حضور هادی عامل گزارشگر کشتی کشور در سالن شهید هاشمی‌نژاد موجب شور و هیجان بسیاری در بین علاقه‌مندان به کشتی شد. همچنین تماشاگران این گزارشگر ارزنده کشور را مورد تشویق خود قرار دادند. پخش زنده فینال سیزدهمین دوره مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام شهید هاشمی‌نژاد از سیمای شبکه تبرستان از دیگر نکات مثبت این دوره از مسابقات است. عبدالکیف نجم‌الدین در حاشیه برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این دوره از مسابقات تورنمنت خیلی خوبی برای کشتی‌گیران به‌شمار می‌رود و ما با ترکیبی از جوانان و قهرمانان پا به میدان گذاشتیم. وی با قدردانی از مسئولان کشتی مازندران و شهرستان بهشهر در میزبانی از این دوره از مسابقات، افزود: ورزشکاران مازندران حاضر در این دوره از مسابقات خیلی خوب و آینده‌دار هستند. * کشتی هیچ‌‌جای دنیا مانند مازندران تماشاگر ندارد رئیس عالی مدرسه کشتی داغستان روسیه با تاکید بر اینکه مربیان و مسئولان ایرانی باید بیشتر با کشتی‌گیران کار کنند، ادامه داد: رقابت کشتی‌گیران در این رقابت‌ها خوب و رضایت‌بخش است.

نجم‌الدین با اشاره به حضور پرشور تماشاگران در سالن مسابقه، اضافه کرد: کشتی هیچ جای دنیا مانند مازندران تماشاگر ندارد و برگزاری اینگونه مسابقات در ایران پرهیجان است. وی با بیان اینکه مازندران در کشتی ایران حرف اول را می‌زند، افزود: بعد از مازندران داغستان روسیه می‌توانند چنین تماشاگران پرهیجانی داشته‌باشد. *حذف کشتی از المپیک منتفی شد رئیس عالی مدرسه کشتی داغستان روسیه بیان کرد: کشتی ورزش اول مردم ایران است و عاشقانه با آن برخورد و در سالن‌های ورزشی حضور پیدا می‌کنند. نجم‌الدین با بیان اینکه حضور چنین تماشاگرانی در سالن‌های ورزشی بحثی برای حذف کشتی از المپیک باقی نگذاشته‌است، گفت: سیستم مسابقات کشتی در جهان تغییر کرده و حذف این رشته ورزشی از المپیک منتفی شده‌است. *بهره‌گیری از داوران بین‌المللی در جام شهید هاشمی‌نژاد رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی در حاشیه برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مسئولان برگزاری مسابقات جام شهید هاشمی‌نژاد از تجربیات گذشته بهره‌برداری کردند و این دوره از مسابقات با کیفیت خوبی در حال برگزاری است. محمدابراهیم امامی با بیان اینکه تیم‌های خوبی از خارج در سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد شرکت کردند و این کشتی‌گیران در سطح قاره و کشور خود قهرمان هستند، افزود: تاکنون شاهد کشتی‌های بسیار خوبی در تمامی اوزان در این دوره از مسابقات بودیم.

وی با بیان اینکه تماشاگران استقبال خوبی از مسابقات کردند و جای تقدیر دارد، ادامه داد: در این دوره از مسابقات تلفیقی از داوران بین‌المللی و ملی استفاده شد که داوران خارجی به‌عنوان ژولی، داور و رئیس تشک حضور دارند. *نحوه برگزاری کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد در سطح بین‌المللی است این مسئول با بیان اینکه کیفیت قضاوت‌ها نسبت به سال گذشته بالا رفته، اظهار کرد: صحبتی که با مربیان داخلی و خارجی داشتم همه آنها از رقابت‌ها اظهار رضایت داشتند و در روز نخست کلینیک فنی برای مربیان و داوران برگزار شد. امامی با بیان اینکه هیئت کشتی مازندران و شهرستان بهشهر زحمت زیادی برای این مسابقات کشیدند که جای تقدیر دارد، افزود: تاکنون نقصی در برگزاری مسابقات ندیدم و از قبل برنامه‌ریزی‌های خوبی شده‌بود. وی بیان کرد: این دوره از مسابقات در سطح یک مسابقه استاندارد و بین‌المللی در دنیا برگزار شد و نقصی در آن وجود ندارد. *کشتی ورزش نخست کشور ایران است داور بین‌المللی کشتی ارمنستان در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: همه می‌دانند که کشتی جایگاه ویژه‌ای در بین مردم جهان و به‌ویژه ایران دارد. گورگن ساهاکیان کشتی را ورزش نخست کشور ایران دانست و افزود: صدای تشویق‌کنندگان در سالن بسیار زیاد و هیجان خاصی بین کشتی‌گیران و تماشاگران وجود دارد.

داور بین‌المللی کشتی ارمنستان با بیان اینکه شور و شوق کشتی در بین مردم مازندران قابل مشاهده است، ادامه داد: کشتی نباید از المپیک حذف شود چون تماشاگران و علاقه‌مندان زیادی دارد. ساهاکیان نحوه داوری در این دوره از مسابقات را رضایت‌بخش دانست و عنوان کرد: سطح کیفی مسابقات بسیار عالی است و همه برای قهرمانی بر روی تشک حاضر می‌شوند. *کشتی نباید از المپیک حذف شود وی تصریح کرد: در همه مسابقات اشتباهات جزئی داوری وجود دارد اما این دوره از مسابقات در مازندران بسیار خوب قضاوت می‌شود و تاکنون هیچ‌گونه مشکلی ایجاد نشده‌است. داور بین‌المللی کشتی ارمنستان کشتی را یکی از قوی‌ترین ورزش‌های دنیا دانست و بیان کرد: کشتی در یک دوره از زمان در مسیر اشتباه قرار گرفته بود اما تهدید حذف از المپیک آن مشکلات را برطرف کرد و در حال حاضر کشتی به بهترین شکل برگزار می‌شود. ساهاکیان خاطرنشان کرد: در بعضی از کشورها شاید از کشتی استقبال نشود اما در بسیاری از کشورها مانند ایران مردم با کشتی زندگی می‌کنند و باید به عقیده همه مردم احترام گذاشت. وی حضور تماشاگران ایران در سالن‌های کشتی را غیرقابل توصیف دانست و گفت: از صبح امروز تماشاگران ایرانی با شور و حال خاصی در حال تشویق هستند و کمتر مسابقاتی در جهان این‌گونه است. * مسابقات شهید هاشمی‌نژاد سکوی پرتاب کشتی‌گیران اروپایی است کارشناس مازندرانی کشتی کشور در حاشیه برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: برگزاری این دوره از مسابقات نسبت به سال‌های گذشته از کیفیت و کمیت بسیار خوبی برخوردار است. محمد ربیعی‌پور با بیان اینکه حضور تیم‌های خارجی یکی از نقاط مثبت و مهم سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد به‌شمار می‌رود، افزود: عنوان‌داران جهانی در این دوره از مسابقات حضور یافتند که این مسئله نشان می‌دهد این تورنمنت برای کشورهایی مانند گرجستان، داغستان روسیه، ارمنستان و آذربایجان اهمیت بالایی دارد.

کارشناس مازندرانی کشتی کشور بیان کرد: مسابقات بین‌المللی کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد یکی از سکوهای پرتاب و راه موفقیت کشتی‌گیران خارجی به‌شمار می‌رود که در صورت موفقیت در این تورنمنت می‌توانند در قاره اروپا مدال کسب کنند. *مازندران از نظر زیرساخت ورزشی مشکل دارد ربیعی‌پور با بیان اینکه بسیاری از کشتی‌گیران خارجی مقتدرانه در سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد شرکت کردند، ادامه داد: داغستان روسیه و آذربایجان برای قهرمانی وارد این دوره از مسابقات شدند و کسب عنوان قهرمانی برای آنها اهمیت زیادی دارد. وی با بیان اینکه مازندران از لحاظ زیرساخت ورزشی مشکل دارد و نیازمند توجه مسئولان به این حوزه هستیم، بیان داشت: حضور تماشاگران پرشور موجب تعجب بسیاری از کشتی‌گیران خارجی شد و این مسئله نشان می‌دهد مردم مازندران با کشتی زندگی می‌کنند. کارشناس مازندرانی کشتی کشور بیان کرد: بسیاری از سالن‌های ورزشی در اختیار بخش خصوصی قرار دارد و هزینه بالای سالن‌ها موجب برگزاری مسابقات در سالن‌های کوچک می‌شود. ربیعی‌پور خواستار توجه هرچه بیشتر مسئولان کشور به سالن‌های کشتی در مازندران شد و گفت: همه جهان استان مازندران را به قطب کشتی کشور و جهان می‌شناسند که باید به زیرساخت‌های ورزشی آن توجه شود. * مردم ایران با کشتی زندگی می‌کنند مسئول کمیته بین‌المللی فدراسیون کشتی ارمنستان در حاشیه برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: کشور ارمنستان به‌عنوان یکی از پایه‌های کشتی خود در جام شهید هاشمی‌نژاد شرکت می‌کند.

علی دولت‌خواه با بیان اینکه ارمنستان در تمامی این دوره از مسابقات با مدال به کشور برگشته و امیدواریم امسال نیز با مدال به کشور برگردیم، افزود: سطح کیفی مسابقات بسیار خوب است و خیلی از کشورها با قهرمانان ملی خود در این دوره از مسابقات شرکت کردند. مسئول کمیته بین‌المللی فدراسیون کشتی ارمنستان بیان کرد: بسیاری از کشتی‌گیران باانگیزه بالا در جام بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد شرکت کردند، چون می‌دانند در این تورنمنت مدال بیاورند در قاره اروپا نیز صددرصد مدال می‌آورند. * مازندران قطب کشتی جهان است دولت‌خواه با بیان اینکه کشتی در ایران بخشی از زندگی مردم است و بسیاری از آنها با کشتی زندگی می‌کنند، تصریح کرد: تعداد زیادی از مردم پای گیرنده‌های تلویزیون منتظر هستند تا این رقابت‌ها را به‌صورت زنده تماشا کنند. وی با بیان اینکه پخش مستقیم مسابقات کشتی جام بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد باید از اول صبح انجام شود، ادامه داد: علاقه‌مندان زیادی پای تلویزیون‌ها منتظر تماشای کشتی ایرانی هستند. مسئول کمیته بین‌المللی فدراسیون کشتی ارمنستان با اشاره به حضور پرشور مردم شهرستان بهشهر در سالن، گفت: استقبال خوبی از سوی مردم از این دوره مسابقات شده‌است و هیجان خاصی بین تماشاگران وجود دارد. دولت‌خواه مازندران را قطب کشتی جهان دانست و گفت: کشتی نیازمند امکانات و زیرساخت‌های بیشتری در ایران است. * کشتی‌گیران خارجی به‌دلار پاداش می‌گیرند رئیس هیئت‌ کشتی مازندران در حاشیه برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد به خبرنگار فارس با بیان اینکه استقبال خوبی از سوی تماشاگران از این دوره مسابقات به‌عمل آمده، افزود: حضور کشتی‌گیران خارجی نقطه قوت سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد است.

اصغر ثمربخش در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه به نفرات برتر چه مقدار هدایا داده می‌شود، گفت: مقدار هدایا بین کشتی‌گیران خارجی و داخلی متفاوت است. این مسئول با بیان اینکه کشتی‌گیران خارجی در صورت قهرمانی به دلار هدیه می‌گیرند، تصریح کرد: کشتی‌گیران خارجی در صورت کسب رتبه اول 500 هزار دلار، رتبه دوم 300 هزار دلار و رتبه سوم مشترک 150 هزار دلار دریافت می‌کنند. ثمربخش ادامه داد: کشتی‌گیران ایرانی در صورت کسب رتبه اول 800 هزار تومان، رتبه دوم 500 هزار تومان و رتبه سوم مشترک 300 هزار تومان هدیه دریافت می‌کنند. * ایجاد انگیزه برای خارجی‌ها با دلار وی با بیان اینکه برای قهرمانی تیمی نیز هدایایی در نظر گرفته شد، گفت: تیم‌های قهرمان خارجی در صورت کسب رتبه اول 500 هزار دلار، رتبه دوم 300 هزار دلار و رتبه سوم 300 هزار دلار دریافت می‌کنند. رئیس هیئت‌ کشتی مازندران تصریح کرد: تیم‌های ایرانی در صورت کسب رتبه اول یک میلیون تومان، رتبه دوم 700 هزار تومان و رتبه سوم 500 هزار تومان هدیه دریافت می‌کنند. این مسئول در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا به کشتی‌گیران خارجی دلار هدیه می‌دهید اما به کشتی‌گیران داخلی ریال، گفت: برای اینکه در کشتی‌گیران خارجی انگیزه ایجاد شود به آنها دلار هدیه می‌دهیم تا سال‌های بعد نیز در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند. ثمربخش گفت: اگر به کشتی‌گیران خارجی به ریال هدیه داده شود دیگر انگیزه‌ای برای حضور در این مسابقات ندارند. هادی عامل در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: مسابقات خیلی می‌تواند به رشد و پیشرفت کشتی کمک کند و شرکت‌کنندگان با حضور در مسابقات تجربیات بیشتری کسب می‌کنند.

وی حضور 253 کشتی‌گیر داخلی و خارجی را نقطه مثبت این دوره از مسابقات دانست و افزود: بسیاری از کشتی‌گیران کشور با میدان‌های خارجی آشنا شدند و تجربه خوبی برای شرکت در میدان‌های بین‌المللی کسب کردند. کارشناس و گزارشگر کشتی با بیان اینکه حمایت رسانه‌ها از کشتی موجب شناخت بیشتر همه جامعه با آن می‌شود، ادامه داد: در طول سال هرچه مسابقات بیشتری برگزار شود به‌نفع ورزش کشور است. *مازندران از داشتن سالن‌های ورزشی بزرگ محروم است عامل در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا استان مازندران از داشتن سالن بزرگ کشتی محروم است و مشکل این امر در کجاست، گفت: استان مازندران سال‌هاست از داشتن یک سال بزرگ و استاندارد ورزشی محروم است. وی با بیان اینکه امیدواریم روزی سالن‌های بزرگ ورزشی در مازندران احداث شود، اضافه کرد: شأن و منزلت کشتی مازندران بیشتر از این سالن‌های کوچک است و امیدواریم روزی مسئولان کشور و استان مازندران به‌فکر احداث سالن‌های ورزشی بزرگ باشند. *کلنگ‌زدن آسان است این کارشناس رشته کشتی با اشاره به اینکه مسئولان مازندران چند سال گذشته وعده ساخت سالن کشتی 6 هزار نفری در ساری و سالن 5 هزار نفری در جویبار را دادند اما هنوز هیچ خبری نشد، بیان داشت: کلنگ‌زدن کار آسانی است اما جامعه ورزش مازندران از مسئولان انتظار سالن ورزشی بزرگ و استاندار دارند. عامل با بیان اینکه بعضی از شهرهای کشور سالن‌های بزرگ و استاندار کشتی دارند اما حتی یک قهرمان ملی و بین‌المللی مانند مازندران ندارند، تصریح کرد: تنها سالن ورزشی کشتی در مازندران سالن سید رسول حسینی در ساری است که آن‌هم به نیم قرن گذشته برمی‌گردد. *مسئولان به قول‌های خود عمل کنند وی خواستار احداث سالن بزرگ کشتی در شأن و منزلت مردم مازندران شد و گفت: مسئولانی که در سال‌های گذشته وعده احداث سالن ورزشی دادند، لطفا به قول‌های خود عمل کنند.

گزارشگر کشتی با اشاره به پرورش قهرمانان بین‌المللی کشتی در مازندران، افزود: جوانان مازندران عاشق کشتی هستند و نیاز به سالن‌های بزرگ کشتی دارند و امیدواریم روزی این سالن‌های بزرگ احداث شوند. *تفاوت پاداش کشتی‌گیران خارجی و داخلی عدالت نیست عامل با بیان اینکه کشور روسیه روی ورزش کشتی سرمایه‌گذاری عظیمی کرده و بیشتر کشتی‌گیران این کشور در تمامی میادین بین‌المللی مقام کسب می‌کنند، اضافه کرد: ایران با سرمایه‌گذاری بیشتر در ورزش کشتی می‌تواند افتخارآفرینی بیشتری برای کشور کند. وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا پاداش قهرمانان داخلی و خارجی سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد متفاوت است، گفت: این انصاف نیست که کشتی‌گیران خارجی به‌دلار پاداش بگیرند اما کشتی‌گیران داخل به ریال و به نظر بنده باید عدالت رعایت شود. گزارشگر کشتی با بیان اینکه بین کشتی‌گیران داخلی و خارجی تفاوتی وجود ندارد، گفت: برای اینکه کشتی‌گیران خارجی در این جام حضور پیدا کنند، به آنها دلار هدیه دادند و امیدواریم با شکوفایی اقتصادی اینگونه مشکلات برطرف شود. *جام شهید هاشمی‌نژاد در تقویم فدراسیون جهانی کشتی ثبت شده‌ است عسکر محمدیان قهرمان مازندرانی المپیک نیز در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: کشتی ایران و به‌‌ویژه مازندران در ورزش جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. وی با اشاره به اینکه جام شهید هاشمی‌نژاد سال‌های متوالی در حال برگزاری است و همه‌ساله نسبت به دوره‌های قبلی بهتر برگزار می‌شود، افزود: قطعاً جام بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد در تقویم فدراسیون جهانی کشتی ثبت شده‌است. قهرمان مازندرانی المپیک با بیان اینکه اگر شرایط اقتصادی خوب باشد ما می‌توانیم تیم‌های بیشتری از خارج کشور دعوت کنیم تا سطح مسابقات افزایش پیدا کند، ادامه داد: در سال‌های اخیر بعضی از کشورها مسابقات کشتی جایزه بزرگ برگزار می‌کنند و کشتی‌گیران زیادی برای شرکت در این مسابقات آماده می‌شوند و فدراسیون کشتی ایران اگر پاداش‌های قابل توجهی در نظر نگیرد، کشتی‌گیران خارجی در آن حاضر نمی‌شوند. * شرایط حضور اسپانسرهای قدرتمند در کشتی مهیا شود محمدیان با بیان اینکه باید شرایط حضور اسپانسرهای قدرتمند در ورزش کشتی مهیا شود، اضافه کرد: بانک پاسارگاد و بیمه رازی حضور خوبی در ورزش کشتی دارند و این مسئله موجب تقویت این رشته ورزشی می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان کشتی از اسپانسرها حمایت کنند و دستان آنها را به گرمی بفشارند، افزود: اسپانسرهای ورزش کشتی بدانند هزینه در کشتی فقط صرف هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری بزرگ است. محمدیان بر توانمندسازی زیرساخت‌های ورزشی تأکید کرد و گفت: زیرساخت‌های ورزشی باید از مدارس آغاز شود چون استعدادهای بسیار خوبی در مدارس وجود دارد که هنوز شناخته نشدند و به‌علت نبود امکانات هیچ‌ زمانی شناخته نمی‌شوند. وی با بیان اینکه استان مازندران در تمامی اوزان کشتی حداقل 10 استعداد برتر در حد ملی و جهانی دارد، تصریح کرد: استان مازندران از نظر زیرساخت‌های ورزشی و سالن‌های کشتی تهی است. *فقدان سالن‌های کشتی در مازندران ظلم بزرگی است محمدیان بیان کرد: بنده به‌عنوان یک قهرمان کوچک کشتی از شرایط کنونی متأسف هستم که با این همه استعداد و تماشاگر از نظر داشتن سالن کشتی استاندارد و جهانی محروم هستیم. وی با اشاره به اینکه بعضی از استان‌ها مانند مازندران حتی یک قهرمان کشتی ندارند اما سالن‌های ورزشی استاندارد دارند، بیان کرد: فقدان سالن‌های استاندارد کشتی در مازندران ظلم بزرگی در حق مردم کشتی‌دوست این دیار است.

قهرمان مازندرانی المپیک با بیان اینکه اگر به مازندران امکانات ورزشی دهند می‌تواند 70 درصد ورزش کشور را به‌دوش بکشد، گفت: استعداد مازندران در پرورش نخبگان و قهرمانان ورزشی به‌‌ویژه کشتی هنوز نهفته‌است. *جام شهید هاشمی‌نژاد در بهشهر ماند به گزارش فارس، در پایان این دوره از مسابقات بیمه رازی بهشهر با 62 امتیاز اول، داغستان با 57 امتیاز دوم، تهران با 47 امتیاز سوم، آذربایجان با 47 امتیاز چهارم، گیلان با 37 امتیاز پنجم شدند. آیین اختتامیه این دوره از مسابقات قرار بود با حضور سیدمناف هاشمی معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شود که معاون وزیر به‌علت نامشخصی در آن حضور نیافت. به گزارش فارس، سرپرستان تیم‌های خارجی حاضر در سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد از سوی فدراسیون کشتی، هیئت کشتی مازندران و اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران تجلیل شدند. ---------------------------- گزارش از صاحب نجفی ----------------------------

94/11/17 - 17:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن