تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820384801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون سازمان صنعت کردستان: ایجاد خوشه فرش سال آینده نهایی می‌شود / لزوم توجه به تولید صادرات‌محور و ارتقای کیفیت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون سازمان صنعت کردستان:
ایجاد خوشه فرش سال آینده نهایی می‌شود / لزوم توجه به تولید صادرات‌محور و ارتقای کیفیت
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در طول سال آینده با قرار گرفتن زنجیره فرش در قالب خوشه فرش، این خوشه نهایی خواهد شد.

خبرگزاری فارس: ایجاد خوشه فرش سال آینده نهایی می‌شود / لزوم توجه به تولید صادرات‌محور و ارتقای کیفیت



به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بختیار خلیقی ظهر امروز در جلسه گزارش عملکرد دستاوردهای خوشه مصالح ساختمانی اتاق بازرگانی سنندج اظهار کرد: یکی از عوامل توسعه استان، تشکیل خوشه‌های صنعتی است. وی از اجرای خوشه صنعتی فرش در آینده خبر داد و گفت: باید برای صادرات فرش از هم‌اکنون برنامه ریزی لازم را داشته باشیم و این مسئله بسیار مهمی است. معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با اشاره به اینکه این مجموعه همواره حامی خوشه‌ها بوده است، گفت: در حال حاضر به صورت رسمی 34 هزار بافنده فرش و به صورت غیررسمی 86 هزار بافنده فرش در استان کردستان فعالیت می‌کنند. خلیقی، وجود این تعداد بافنده را نیازمند ساماندهی در قالب خوشه دانست و افزود: در سال آینده با قرار گرفتن زنجیره فرش در قالب خوشه فرش، این خوشه نهایی خواهد شد. این مسئول تولید صادرات محور و ارتقای کیفیت را از اهداف ایجاد این خوشه عنوان و تصریح کرد: راه‌ا‌ندازی خوشه فرش دستباف، یک اولویت مهم به شمار می‌رود. در ادامه این جلسه رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان مصالح ساختمانی استان کردستان گفت: بیشتر فارغ‌التصحیلان استان در حوزه مصالح ساختمانی هستند. شیرکو گویلی، یکی از اهداف این انجمن را ایجاد تعامل میان تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان عنوان کرد و افزود: شناسایی موانع تولید در حوزه مصالح ساختمانی از دیگر اهداف ما است. وی بهبود فضای کسب و کار، ارتقای تکنولوژی موجود، اصلاح تفکرات سنتی حاکم بر تولید، جذب سرمایه گذار، نفوذ به بازارهای خارجی به ویژه شمال عراق و ایجاد حمایت داخلی را از دیگر اهداف این انجمن عنوان کرد.

94/11/17 - 15:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن