تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812924007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهرمانی شهرداری سیرجان در لیگ بانوان


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز: به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ هفته بیستم و پایانی لیگ برتر بانوان در حالی امروز با سه دیدار برگزار شد که تا پیش از آن چهار تیم شهرداری سیرجان با 38 امتیاز، ملوان انزلی با 37 امتیاز، شهرداری بم با 36 امتیاز و آینده سازان میهن نجف آباد با 35 امتیاز شانس قهرمانی داشتند.
در حساس ترین بازی که تکلیف قهرمانی را بیش از سایر مسابقات مشخص می کرد شهرداری سیرجان در خانه پذیرای وحدت ایثار گرگان قعر جدولی بود که موفق شد با نتیجه پر گل 11 بر صفر این تیم را شکست داده تا با 41 امتیاز در سکوی نخست لیگ برتر بانوان قرار گیرد.
ملوان انزلی نیز که هفته گذشته به رده دوم صعود کرده بود امروز در میزبانی شهرداری سنندج توانست با پیروزی 2 بر صفر و کسب 40 امتیاز نایب قهرمان شود.
همچنین دیدار شهرداری بم رده سومی با همیاری ارومیه به دلیل عدم حضور تیم همیاری 3 بر صفر به سود نماینده بم اعلام شد تا این تیم با 39 امتیاز جایگاه سوم را در اختیار گیرد.
در آخرین بازی لیگ برتر بانوان هم اشتران کوه ازنا در خانه با نتیجه 2 بر یک مغلوب آینده سازان میهن نجف آباد شد تا این تیم با عنوان چهارمی به کار خود پایان دهد.
نتایج ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری برنا ]

شنبه ، ۱۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن