تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820284246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیتهای هرمزگان در بخش تعاون باید شناسایی شود


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز: معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ظرفیتهای متعدد هرمزگان بویژه در جزیره قشم در بخش تعاون اشاره کرد و گفت: این ظرفیتها باید شناسایی شود.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، کلانتری در همایش سیاستها و ظرفیتهای صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون در پساتحریم که در جزیره قشم برگزار شد، افزود: برای شناسایی و استفاده ازاین ظرفیتها نیازمند تعامل و همکاری هستیم.
وی با بیان اینکه در بخش تشکیل تعاونی های توسعه و عمران و مشاغل خانگی، تعاونی ها می توانند سبب ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی شوند، بیان داشت: بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون نیز حمایت های مالی و تسهیلات لازم را برای رونق بخشیدن در اختیار تعاونی ها قرار می دهد و در این راستا صندوق ضمانت سرمایه گذاری و بانک توسعه تعاون و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قراردادی را منعقد کردند که انعقاد این تفاهم نامه به توسعه و رشد تعاونی ها کمک خواهد کرد.
وی در ادامه اظهار داشت: کشور ما جز 10کشور برتر جهان در حوزه گردشگری است که این استان وجزیره باید با روحیه تعاون و توسعه قابلیت ها، نهایت استفاده از این ظرفیتها را ببرد.
وی اضافه کرد: پتانسیل های خوبی در بخش تعاون کشور وجود دارد که هنوز جای کار دارد و آن گونه که باید از این ظرفیت به طور کامل استفاده نشده است.
معاون وزیر با ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری برنا ]
ظرفیتهای هرمزگان در بخش تعاون باید شناسایی شود






شنبه ، ۱۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن