تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820268635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جایگاه ویژه هرمزگان در تخصیص اعتبارات لحاظ شود/با اجرای برجام کشور در مسیر توسعه فراگیر قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز: نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: با توجه به نقش اساسی که هرمزگان در تولید درآمد و پاسداری از مرزهای کشور دارد باید جایگاه ویژه این استان در تخصیص اعتبارات لحاظ شود.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری در دوازدهمین نشست شورای اداری استان هرمزگان با بیان اینکه وقوع انقلاب ارتباطات و اطلاعات موجب شده عصر حاضر به عنوان عصر ارتباطات نامیده شود، عنوان کرد: عامل ارتباطات و اطلاعات در پیشرفت و توسعه کشورها به خصوص کشورهای صنعتی طی سال های اخیر بسیار تاثیر گذار بوده و نقش اساسی ایفا کرده است.
وی ادامه داد: در کشورهای مختلف روی فناوری اطلاعات و ارتباطات سرمایه گذاری می شود و در کشور ما نیز طی سال های اخیر جهش عظیمی در این بخش ایجاد شده و در اکثر شهرها و روستاها خدمات ارتباطات وجود دارد.
استاندار هرمزگان این استان را سرپل اقتصادی و توسعه ارتباط فرهنگی و اجتماعی با کشورهای همسایه دانست و افزود: وجود بنادر، صنایع و پالایشگاه های بزرگ و سواحل گسترده و جاذبه های گردشگری و قابلیت تولید شناورهای دریایی بزرگ بر اهمیت توسعه ارتباطات و فناوری در هرمزگان افزوده است.
جادری با بیان اینکه سال به سال بر میزان توسعه فناوری اطلاعات در هرمزگان افزوده شده است، تصریح کرد: اتصال 376 روستای هرمزگان به اینترنت پر سرعت و توسعه پهنای باند و فیبر نوری موجب دلگرمی مردم ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری برنا ]

شنبه ، ۱۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن