تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820527598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد چهارخطه شدن 12 کیلومتر دیگر از محور هراز تا پایان امسال


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد
چهارخطه شدن 12 کیلومتر دیگر از محور هراز تا پایان امسال
وزیر راه و شهرسازی گفت: علاوه بر افتتاح هشت کیلومتر از عملیات چهارخطه کردن محور هراز، 12 کیلومتر دیگر از این مسیر برای استفاده هموطنان در شب عید تا پایان سال تعریض و چهارخطه می‌شود.

خبرگزاری فارس: چهارخطه شدن 12 کیلومتر دیگر از محور هراز تا پایان امسال



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، عباس آخوندی بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح قطعه نخست عملیات چهارخطه کردن محورهای مواصلاتی هراز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محور مواصلاتی هراز از موقعیت‌های فوق‌العاده و استثنایی برخوردار است و قلب و میانه مسیرهای ارتباطی مازندران به پایتخت لحاظ می‌شود. وی افزود: محور مواصلاتی هراز کوتاه‌ترین مسیر از شمال کشور به تهران بوده و بحث موجود در این محور فقط تعریض نیست بلکه طراحی محور از دیگر موارد مهم است. وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه در طراحی‌های محور مواصلاتی هراز بخشی از جاده قدیم بهره‌گیری شده و بخش عمده‌ای از جاده جدید در حال اجراست، بیان کرد: در این محور ایجاد 20 دستگاه تونل به طول تقریبا 17 کیلومتر بوده که 17 درصد مسیر تعریض فقط تونل است. وی با اشاره به اینکه 27 دستگاه پل به طول 2 هزار و 800 متر در این محور اجرا می‌شود، اظهار کرد: این مسیر در سه فاز طراحی شده که در قطعه نخست از تهران به سمت هراز هشت کیلومتر از آبشار تا زیارباغ بود، در قطعه دیگر به طول 30 کیلومتر از زیارباغ تا بایجان و در قطعه سوم به طول 25 کیلومتر از بایجان تا پارک جنگلی است که در این فاز کارهای بسیار سختی داریم. آخوندی با اعلام اینکه منطقه آبشار هم یک گلوگاه جدی برای خروج از تهران به سمت هراز لحاظ می‌شود، گفت: در بازدید از تونل آبشار پیشرفت خوبی را در آن داشتیم و با مذاکره پیمانکار، تلاش داریم تا شب عید این مسیر بازگشایی شود.  وی با اشاره به اینکه امیدواریم دو گلوگاه بزرگ محور هراز هر چه زودتر به پایان برسد، ادامه داد: حدود 35 کیلومتر از مسیر 55 کیلومتر تعریض محور هراز امیدواریم تا تابستان آینده به بخشی از تعهدات خود عمل کنیم. وی با تاکید بر اینکه بیش از یک‌هزار و 200 میلیارد تومان برای کل پروژه چهارخطه کردن محور هراز لحاظ می‌شود، اظهار کرد: برای اتمام پروژه میزان 670 میلیارد تومان مورد نیاز است که رئیس جمهور در سفر به مازندران مورد تعهد قرار دادند. وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: با توجه به وجود تنگنای مالی و بودجه‌ای تاکنون پیشرفت خوبی را در پروژه‌ها شاهد هستیم و این مهم مورد رضایت است. وی گفت: در دیگر پروژه‌های ارتباطی مازندران هم شاهد روند رو به رشد هستیم و امیدواریم در آینده شاهد بهره‌برداری از آنها باشیم.

94/11/15 - 14:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن