تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814234747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به مناسبت دهه فجر مراسم بصیرت انقلابی در خوسف برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به مناسبت دهه فجر
مراسم بصیرت انقلابی در خوسف برگزار شد
به مناسبت دهه فجر مراسم بصیرت انقلابی با همکاری ستاد دهه فجر و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در محل هیئت حسینی شهر خوسف برگزار شد.

خبرگزاری فارس: مراسم بصیرت انقلابی در خوسف برگزار شد



به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معاون سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در این مراسم با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: برای درک ارزش‌ها و دستاوردهای نظام باید در چند حوزه، مقایسه‌ای بین نظام طاغوت با جمهوری اسلامی در ابعاد سیاسی، فرهنگی، مردمی و دستاوردها و ارزش‌ها داشته باشیم . حجت‌الاسلام و المسلمین رضایی افزود: مردم ایران در بعد سیاسی قبل از انقلاب اسلامی هیچ مسئولیتی نداشتند و هیچ دخالتی در سرنوشت خود و در تعیین نمایندگان مجلس و دولت نداشتند. وی افزود: اما در نظام جمهوری اسلامی، مردم ایران اهل سیاست شدند و برای تعیین سرنوشت خود آزادانه در انتخابات شرکت می‌کنند. معاون سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت فرهنگی زمان طاغوت، افزود: با وجود حکومت پهلوی خبری از فرهنگ اصیل نبود و به جای آن فقط به جشن‌های 2500 ساله، ترویج فرهنگ غربی، بی‌بندباری، مبارزه با روحانیت، مبارزه با حجاب، جلسات اهل بیت (ع) و روضه سیدالشهداء پراخته می‌شد که با پیروزی انقلاب فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) احیاء شد. رضایی در مورد تحول در حوزه‌های مردمی، توجه به تولیدات داخلی، اقتصادی، نظامی، علمی، توجه و توسعه روستاها و فراهم شدن امکانات رفاهی لازم از قبیل آب، راه، تلفن، برق، گاز و وسیله ایاب و ذهاب، گفت: باید قدردان دستاوردهای نظام باشیم و این اقتدار کشور را حفظ کنیم تا به کشور ما آسیبی وارد نشود. وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، تصریح کرد: انقلاب ما با تقدیم هزاران شهید، جانباز و ایثارگر هزینه‌های سنگینی را متحمل شده، شهدا سوختند تا ما ساخته شویم لذا نباید مسیرمان را از مسیر شهدا جدا کنیم. معاون سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: همه در تداوم راه شهدا مسئول هستیم و باید با شهدا انس داشته باشیم و به خانواده آن‌ها احترام بگذاریم. رضایی اذعان داشت: همواره باید به خاطر داشت که اگر امروز قدرت‌های جهانی بر سر میز مذاکره می‌نشینند بخاطر استقلال، عزت، اقتدار، امنیت، خون شهدا و پایبندی مردم ایران به این ارزش‌ها است که باید قدردان باشیم. وی از امتحان بزرگ ملت ایران در اسفند ماه به عنوان یک عبادت یاد کرد و افزود: با همت و حضور همه قشرها در انتخابات هفتم اسفندماه جاری شاهد خلق یک حماسه بزرگ خواهیم بود تا آن‌هایی که لحظه‌شماری می‌کنند. معاون سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: یادمان باشد که در برابر هر رأی به انقلاب، امام راحل و شهدا مدیون هستیم لذا افرادی را به مجلس و خانه ملت بفرستیم که مرحمی بر دل رهبر و خانواده شهدا باشند. اجرای دو سرود دانش‌آموزی، بیان خاطرات روزهای انقلاب، قرائت شعر توسط یکی از شاعران خوسف و پیشکسوتان انقلاب و معرفی کتاب از دیگر برنامه‌ها بود.



94/11/15 - 11:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن