تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821109633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداری از ایستگاه پمپاژ و تامین آب اراضی الغدیر مختار


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


بهره برداری از ایستگاه پمپاژ و تامین آب اراضی الغدیر مختار استان‌ها > کهکیلویه و بویر احمد - این طرح در فاصله 10 کیلومتری غرب یاسوج برای تامین آب 800 هکتار ،با اعتباری بالغ بر 813 میلیارد ریال اکنون به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبر آنلاین از استان کهگیلویه و بویراحمد،مراسم بهره برداری از ایستگاه پمپاژ و تامین آب اراضی الغدیر مختار با حضور معاون وزیر در امور آب ،خاک و صنایع جهاد کشاورزی ،استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،معاونین ،تنی چند از مدیران استانی ،شهرستانی و جمع کثیری از مردم منطقه در محل پروژه برگزار شد.
رئیس سازمان جهاد و کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با این طرح گفت :این طرح در فاصله 10 کیلومتری غرب یاسوج برای تامین آب 800 هکتار ،با اعتباری بالغ بر 813 میلیارد ریال اکنون به بهره برداری رسیده است.
جعفر گوهر گانی به طول مسیر اشاره کرد و افزود: طول مسیر 2.5 کیلومتر از محل برداشت و بیش از 5 خط فرعی  از خطوط درجه 2 می باشد.
گوهر گانی گفت :  عملیات اجرای ان طرح صد در صد انجام گرفته است و بیش از 450 نفر اشتغال زایی صورت خواهد گرفت .
رئیس سازمان جهاد و کشاورزی استان تعداد پمپ های این طرح را 9 دستگاه عنوان کرد و گفت : 9 دستگاه پمپ فشار قوی بای این پروژه عظیم در نظر گرفته شده ست که طول خط انتقال اصلی آن 12250 متر و طول خط انتقال فرعی آن 14700 متر می باشد.


کلید واژه ها: وزارت جهاد کشاورزی -




پنجشنبه 15 بهمن 1394 - 06:45:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن