تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819492330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی: 40 درصد صادرات عایق‌های رطوبتی کشور متعلق به آذربایجان غربی است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:
40 درصد صادرات عایق‌های رطوبتی کشور متعلق به آذربایجان غربی است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه استان در بحث صادرات عایق‌های رطوبتی از جمله استان‌های برتر در کشور محسوب می‌شود، گفت: 30 تا 40 درصد صادرات عایق‌های رطوبتی کشور متعلق به آذربایجان غربی است.

خبرگزاری فارس: 40 درصد صادرات عایق‌های رطوبتی کشور متعلق به آذربایجان غربی است



به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جعفر صادق اسکندری عصر امروز در مراسم افتتاح فاز دوم شرکت بام گستران در ارومیه اظهار داشت: اقدامات خوبی در جهت توسعه فعالیت‌های صنعتی در استان شکل گرفته و موضوعات پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی استان رصد می‌شود و در راستای رفع مشکلات اقدامات لازم صورت می‌گیرد. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی به وضعیت استان در زمینه تولید عایق‌های رطوبتی اشاره و خاطرنشان کرد: آذربایجان غربی در بحث تولید عایق‌های رطوبتی از لحاظ تناژ تولید و میزان صادرات از جمله استان‌های برتر در کشور محسوب می‌شود. این مسئول با بیان اینکه 24 واحد تولیدی فعال در استان در زمینه تولید عایق‌های رطوبتی فعالیت دارند، ادامه داد: 30 تا 40 درصد صادرات عایق‌های رطوبتی کشور متعلق به آذربایجان غربی است. اسکندری با بیان اینکه تکمیل زنجیره تولید و زنجیره ارزش واحدهای تولیدی از جمله اقدامات محسوب می‌شود، تصریح کرد: بعد از پسابرجام امید است روند صدور کالاها، گشایش ال‌سی، توسعه فعالیت‌های فعلی، تجهیز و نوسازی ماشین‌آلات و ... تسریع یابد. وی به اقدامات انجام شده در راستای بررسی مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی و موانع تولید اشاره کرد و یادآور شد: 33 جلسه کارگروه موانع تولید تشکیل شده و بیش از 120 جلسه کارشناسی در سازمان و فرمانداری‌ها در استان برگزار شده است. اسکندری از فعال‌سازی مجدد حدود 73 واحد تولیدی در چند ماه گذشته در استان خبر داد و افزود: امسال 119 طرح به بهره‌برداری رسیده داشته که تعدادی به بهره‌برداری رسیده و تا پایان سال مابقی به بهره‌برداری می‌رسد. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در پایان بر ضرورت توسعه صنعتی و اقتصادی در استان تاکید کرد و ابراز داشت: امید است در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصادی استان در زمینه تولید و خدمات گام‌های اساسی برداشته شود.

94/11/14 - 19:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن