تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798690753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روابط راهبردی ایران و روسیه، کمک به صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: روابط راهبردی ایران و روسیه، کمک به صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی
مشاور مقام معظم رهبری گفت: روابط راهبردی ایران و روسیه، به صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی کمک می کند.

روابط راهبردی ایران و روسیه، کمک به صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی
به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری روز چهارشنبه 14 بهمن ماه در مراسم افتتاحیه کنفرانس همکاری ایران و روسیه در ژیوپلتیک معاصر در روسیه شرکت و طی سخنانی ،دیدگاه های خود را در زمینه همکاری های دوجانبه،منطقه ای و بین المللی و همچنین شرایط نوین بین المللی مطرح نمود.


در ابتدای این برنامه ،رییس موسسه مطالعات استراتژیک روسیه ضمن خیر مقدم به دکتر ولایتی و هییت همراه اظهار امیدواری کرد این نشست بتواند راهکارهای مناسب و جدیدی را برای توسعه همکاری ها ارایه نماید.


مشاور مقام معظم رهبری در ابتدای سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از رییس و مسیولان موسسه مطالعات استراتژیک در برگزاری این جلسه در ادامه همکاری های دو موسسه تحقیقاتی، به شرایط بین المللی اشاره کرد و گفت:شرایط انتقالی در نطام بین المللی و وجود ابهام استراتژیک در سطح بین المللی ما را ملزم به تبادل نطر و همفکری بیشتر می سازد و باید تاکید کرد که دوران سلطه یک کشور بر تمامی مقدرات جهان به پایان رسیده و وضع موجود جهانی نتیجه این سیاست های یک جانبه گرایانه است و در این میان ایران و روسیه می توانند از طریق همکاری با یکدیگر به ایجاد نظامی عادلانه تر در سطح جهانی کمک کنند که این مسیر به خوبی ترسیم شده و در دیدگاه های مقام معظم رهبری سیاست نگاه به شرق و توسعه روابط راهبردی و استراتژیک با اهتمام و جدیت دنبال می شود.


رییس مرکز تحقیقات استراتژیک با اشاره به تفاوت های مبنایی با برخی از کشورها که در تلاش برای ایجاد سلطه در منطقه هستند گفت:ایران و روسیه روابط و منافع  بسیار راهبردی و استراتژیک با یکدیگر داشته و در زمینه های منطقه ای و بین المللی نیز دیدگاه های مشترکی دارند و باید از فرصت های به دست امده در روابط بین المللی به طور گسترده بهره برداری نماییم.
وی به بسترهای تحکیم راهبردی روابط اشاره کرد و گفت:روسیه و ایران باید تحکیم همکاری های راهبردی میان خود و با قدرتهای آسیایی و غیرغربی برای به وجود اوردن دنیایی عادلانه تر،توسعه همکاری های اقتصادی و همچنین همکاری با کشورهای منطقه در جهت به وجود اوردن شرایط توسعه اقتصادی و سیاسی را در دستور کار قرار دهند.


مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با اشاره به جایگاه روسیه در سیاست خارجی ایران گفت:روسیه جایگاه مهمی را در سیاست خارجی ایران دارد و دو کشور نقش تاثیرگذاری را در عرصه جهانی برعهده دارند و توسعه روابط در همه زمینه ها از جمله سیاسی، دفاعی، تجاری، سرمایه گذاری، انتقال تکنولوژی و دیگر موضوعات در همکاری های دو جانبه در کنار تعاملات منطقه ای و بین المللی بسیار مهم است.


رییس مرکز تحقیقات استراتژیک به اقدامات دول غربی و آمریکا و ایجاد تهدید در منطقه و برای کشورهای مختلف از جمله ایران و روسیه هم اشاره کرد و گفت:ایران و روسیه در شرایط جدید،ابعاد نوینی را باید فراهم و تدارک ببینند تا بتوانند شدت و حجم تهدیدات را نیز پاسخ دهند و توسعه روابط استراتژیک و بلند مدت می تواند نقش تاثیر گذار خود را در تمامی زمینه ها به دنبال داشته باشد.


در این نشست سنایی سفیر ایران در روسیه،دکتر فروزش و ملایک معاونین مرکز تحقیقات استراتژیک،دکتر چگنی زاده استاد دانشگاه و شوری کارشناس روسیه در این کنفرانس شرکت نموده و دیدگاه های خود را ارایه نمودند. 


این کنفرانس در ادامه همکاری ها مراکز تحقیقاتی دو کشور و به دعوت موسسه مطالعات استراتژیک روسیه در مسکو برگزار گردیده است.





۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن