تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820220207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد موافقتنامه بین‌المللی تصمیم می‌گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد موافقتنامه بین‌المللی تصمیم می‌گیرد
با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد پنج موافقتنامه بین‌المللی در رابطه با انتقال محکومین تصمیم‌گیری می‌کند.
به گزارش نامه نیوز، در جلسه علنی امروز مجلس پنج گزارش کمیسیون قضایی در مورد لوایح موافقتنامه، انتقال محکوم به حبس بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت‌های پاکستان، ترکمنستان، قبرس و چین که از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود مورد بررسی مجدد نمایندگان قرار گرفت و کمیسیون مربوطه بر مصوبه قبلی خود اصرار ورزید.


بر این اساس این لوایح برای تصمیم‌گیری به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال می‌شود.


به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس با 121 رای موافق، 18 رای مخالف و 12 رای ممتنع لایحه موافقتنامه انتقال محکومین به حبس بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری پاکستان را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال کردند.


همچنین با 126 رای موافق نمایندگان، 19 رای مخالف و 16 رای ممتنع لایحه تشریفات (پروتکل انتقال محکومین به حبس الحاقی به موافقتنامه معاضدت قضایی متقابل در امور کیفری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت ترکمنستان) به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شد.


همچنین نمایندگان مجلس با 128 رای موافق، 15 رای مخالف و 10 رای ممتنع با تصمیم‌گیری مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد لایحه موافقتنامه انتقال محکومان به حبس بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قبرس موافقت کردند.


دو لایحه موافقتنامه استرداد مجرمان بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قبرس و لایحه معاهده انتقال محکومان به حبس بین دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری خلق چین با رای نمایندگان برای تصمیم‌گیری به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.




منبع: ایسنا


۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن