تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820261267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غفلت عامل پشیمانی در آینده است/لزوم انتخاب افراد اصلح


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرمانده سپاه عاشورا: غفلت عامل پشیمانی در آینده است/لزوم انتخاب افراد اصلح فرمانده سپاه عاشورا: گفت: عدم بصیرت و غفلت عامل پشیمانی در آینده خواهد شد بنابراین باید با انتخاب افراد اصلح و دین مدار و پیرو ولایت حرکت رو به پیشرفت و اقتدار هموار خواهیم ساخت.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۴ بهمن ساعت 12:34

خبرگزاری پانا+غفلت عامل پیشمانی در آینده است/لزوم انتخاب افراد اصلح

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان در یادواره شهدای حوزه حضرت معصومه(س) سپاه غدیر تبریز، با ارزشمند خواندن حرکت حضرت زینب (س در واقعه عاشورا گفت:اگر حضرت زینب(س) نبود دین اسلام به فراموشی سپرده می شد و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نیز در این راستا انجام می گیرد چراکه شهدا با لبیک گویی به امام راحل و پیروی از ولی فقیه زمان خویش عامل ماندگاری نظام جمهوری اسلامی شده اندو وی در خصوص علت دشمنی آمریکا اظهار داشت: دشمنی امریکا نشان دهنده این است که نظام جمهوری اسلامی ایران در مسیر و هدف خود که همان شعار «نه شرقی و نه غربی است» حرکت می کند. کریمیان با اشاره به اینکه امروز حضور فعالانه در خاکریز و جبههنرم به مراتب سخت تر از مقابله با دشمنان در جنگ سخت بود خواهان بصیرت افزائی تیز هوشی و عدم غفلت بسیجیان و جوانان در عرصه جنگ نرم شد. وی هدف دشمن در راه اندازی فضای مجازی و ارتباطیرا کشاندن جوانان به ابتذال و از بین بردن هویت دینی و فرهنگی جوانان دانست که بصیرت زیاد و بصیرت افزائی موجب شکست دشمنان در این عرصه خواهد شد. فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به انتخابات و اهداف دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، نفوذ نفرات دست پرورده با تفکرات غربی و حمایت تبلیغاتی خود در عرصه های فضای مجازی از آن ها را یکی دیگر از دشمنی استکبار دانستو گفت: عدم بصیرت و غفلت عامل پشیمانی در آینده خواهد شد بنابراین باید با انتخاب افراد اصلح و دین مدار و پیرو ولایت حرکت رو به پیشرفت و اقتدار هموار خواهیم ساخت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن